آموزش کار با ورق طلا, اخبار و اطلاعات, مقالات آموزشی

خرید ورق طلا (Gold Leaf) باب میل خودتان را پیدا کنید

خرید ورق طلا (Gold Leaf)

[vc_row][vc_column][vc_cta h2=”خرید ورق طلا(Gold leaf) باب میل خودتان را پیدا کنید.” txt_align=”center” shape=”round” style=”custom” custom_background=”#dbdbdb” custom_text=”#d8b31e”][/vc_cta][vc_cta h2=”” h4=”سبک های زندگی را تجربه کنید…” txt_align=”right” shape=”round” color=”purple”]

خانه محل گرفتن آرامش برای تمام افراد است مکانی پر از عشق و مهربانی که پس از درگیری های روزانه و کار به آنجا پناه میبرند .دکوراسیون خانه آن چیزی هست که پس از ورود به آن چشم می آید.دکوراسیون نقش مهمی در آرامش و روحیات افراد دارد . یکی از خصوصیات بشر این است که از یکنواختی دوری میکند و به دنبال تنوع و تغیر دادن میباشد.تغیر دکوراسیون یکی از اثر گذارترین تغیراتی است که منجر به شادی و انرژی زیاد میشود.

برای تغیرات دکوراسیون اول باید شناخت دقیقی از روحیات افراد خانه و سبک زندگی و هزینه ی موجود برای تغیرات داشته باشیم. این شناخت دقیق و در نهایت موجب جذابیت و افزایش کیفیت زندگی میشود.سبک داخلی خانه با سطح خارجی بسیار متفاوت است . سبک داخلی منزل ممکن از چند سبک متفاوت پیروی کند. یا هر شخص باب میل خود اتاق خود را تغییر دهدو سبکی که به آن احساس رضایت و آرامش را میدهد انتخاب کند.

[/vc_cta][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_cta h2=”” h4=”خانه های لاکچری” txt_align=”justify” shape=”round”]

معمولا بسیاری از افردا ترجیح میدهند سبک داخلی منزل خود را مشابه به خانه های لاکچری که به اشتباه به آن ها خانه های لوکس گفته میشود تبدیل کنند. خانه های لاکچری مجموعی از چندین سبک و معماری داخلی میباشد.در انواع این خانه معمولا از گران ترین وسایل تزیینات و مبلمان و وسایل استفاده میشود.از پرطرفدارترین طرحی که در این خانه ها استفاده میشود استفاده از طلا در انواع و اقسام وسایل میباشد . مبلمان طلایی. دیزاین داخلی طلایی. طلا روی چوب و نرده ها و…

این انتخاب با توجه به زیبایی و جذابیت حیرت انگیزی که دارد اصلا مقرون به صرفه نیست و هزینه های بالایی به دنبال دارد.همین امر باعث شده بسیاری از مردم در حسرت این خانه ها باشند. 

[/vc_cta][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][TS_VCSC_Lightbox_Gallery content_images=”29583,29584,29585,29586,29562″ data_grid_preloader=”-1″][/TS_VCSC_Lightbox_Gallery][vc_message style=”round” message_box_color=”success” icon_fontawesome=”fa fa-heart”]

ورق طلا (Gold leaf)

[/vc_message][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

از آنجایی که بشر به یکنواختی پایبند نبوده است در علم هم این روند ادامه داشته و همچنان تغیر و تحول پیدا کرده است .ورق طلا جایگزین جدیدی است که برای طلا امده است.تغیراتی که با طلا در زندگی آدمی ایجاد میشود اکنون ورق طلا ایجاد میکند.ورق طلا با کاربرد در غذا های لاکچری /ماشین های طلایی/ مبلمان لاکچری/و حتی دیزاین داخلی حرفه ای یک تنوع بزرگ به زندگی همه اقشار جامعه داده است.

این محصول پرسرو صدا و پر طرفدار باعث چالشی بزرگ در قسمت های مختلف زندگی بشر شده است.ورق طلا با خاصیت کاربرد بر روی چوب و گچ و حتی استیل وجالبتر از همه این ها کاربرد در غذایی روزانه سبب شده بسیاری از مردم به آرزوهای دیرنه خود برسند.و بهترین و زیبا ترین تغیرات را به وجود بیاورند/

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

فیلم ها و عکس هایی که در قسمت زیر قرار دارند به شما این امکان را میدهند برای اینکه شنیده های خود را به باور تبدیل کنید و در نهایت باورهایتان را عملی کنید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][TS_VCSC_Lightbox_Gallery content_images=”29589,29590,29591,29592″ data_grid_preloader=”-1″][/TS_VCSC_Lightbox_Gallery][/vc_column][vc_column width=”1/2″][TS_VCSC_Lightbox_Gallery content_images=”29594,29596,29597,29599″ data_grid_preloader=”-1″][/TS_VCSC_Lightbox_Gallery][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_zigzag][vc_raw_html]JTNDZGl2JTIwaWQlM0QlMjI0Nzg5MTA5MTU0NyUyMiUzRSUzQ3NjcmlwdCUyMHR5cGUlM0QlMjJ0ZXh0JTJGSmF2YVNjcmlwdCUyMiUyMHNyYyUzRCUyMmh0dHBzJTNBJTJGJTJGd3d3LmFwYXJhdC5jb20lMkZlbWJlZCUyRkl2VDN5JTNGZGF0YSU1QnJuZGRpdiU1RCUzRDQ3ODkxMDkxNTQ3JTI2ZGF0YSU1QnJlc3BvbnNpdmUlNUQlM0R5ZXMlMjIlM0UlM0MlMkZzY3JpcHQlM0UlM0MlMkZkaXYlM0U=[/vc_raw_html][vc_zigzag][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_toggle title=”با خواندن این مطالب همه مردم این سوال ها را در ذهن خود مرور میکنند…”]

.-ورق طلا چیه؟

.-از کجا بخریم؟

.-قیمت ورق طلا؟

.-فروش ورق طلا؟

.-چه جوری استفاده کنیم؟

.-نسخه اصلی یا تقلبی؟

.-چه انداره بخریم؟

و…؟؟؟؟؟؟

[/vc_toggle][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

این سوال های برای همه مردم پیش می آیند چه کسانی  که برای اواین بار اسم ورق طلا را میشنوند چه کسانی که این محصول جادویی را از قبل پیش میشناختند.(ورق طلا چیست ؟ چرا قیمت این ماده نسب به طلای اصلی بسیار متفاوت است؟)

 ورق طلا همانجور که از اسم آن مشخص است ورقه هایی از طلا هستند .این ورقه ها از آلیاژ فلزهای متفاوت ساخته شده اند که روکش آن ها رنگ طلایی دارد. بسته به نوع مصرف و نوع فلز  آن قیمت ورق طلا  متفاوت است.گاهی اوقات ورقه های طلا دارای آلیاژی مشخص از طلا میباشد که قیمت آن ها نیز متفاوت میشود.تفاوت قیمت ورق طلا با طلای خالص نیز به همین دلیل میباشد.

ورق طلای موجود در بازار هم اکنون به شکل های ساده *طرحدار *خرد شده *-ورق طلای مایع و ورق طلا خوراکی موجود میباشد. ورق طلا های ساده در اندازه های ۱۶*۱۶ است که ابعادی تقریبا (۲۱۰cm*210cm)را پوشش میدهد.

پیدا کردن ورق طلای اصلی یکی از برزگترین نگرانی های مردم است.ورق طلای موجود در بازار بیشتر ورق طلایی ایتالیایی میباشد. ورق طلا ایتالیایی یکی از شناخته ترین برند های تولید کننده ورق طلا میباشد که شما عزیزان با پیدا کردن  نمایندگی های معتبر میتوانید به صورت حضوری و انلاین خریداری کنید.نحوی  استفاده ورق طلا به گونه ای است که  تمام افراد از سطح مبتدی تا حرفه ای میتوانند از آن استفاده کنند .

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_message style=”square”]

پیشنهاد من به شما این است حتما خودتان از ورق طلا استفاده کنید و کار خود را به شخص دیگری واگذار نکنید.استفاده از ورق طلا بسیار ساده و راحت و کم هزینه میباشد و در ضمن میتوانید تمام ایده های خود را به اجرا در بیاورید.اما اگر کار خود را به شخص دیگری وا گذار کنید هزینه های شما بسیار افزایش پیدا میکند و افراد قابل اعتماد که در مقابل کار شما مسولیت قبول کند بسیار کم یاب میباشد معمولا افراد در مقابل کار بر روی انواع وسایل و قسمت های متفاوت ساختمان هیچ تعهدی نمیدهند.در نهایت هم سلیقه و طرح شما به خوبی اجرا نشده است(پس باز هم تاکید میکنم کار و طرح خود را به کسی واگذاری نکنید.)

[/vc_message][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

برای انجام کا با ورق طلا ایتالیای شما میتوانید با مشاهده و مطالعه مقاله های موجود در زیر اطلاعات و مهارت خود را چند برابر  افزایش بدهید.

۱٫تفاوت ورق طلا و ورق طلا مایع

۲٫ورق طلا

۳٫تکنیک چسباندن ورق طلا روی شیشه

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_cta h2=”” h4=”خرید ورق طلا برای استاید* پتینه کاران* مجریان ورق طلا” txt_align=”right” shape=”square”]

اگرشما در رشته های طراحی و معماری تحصل کرده اید.و یا پتینه کار وپیمان کار هستید و یا تولید کننده انواع مبلمان هستید و هدف گشترش کار خود را دارید یک پیشنهاد فوقالعاده برای شما دارم..

[/vc_cta][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

همه مردم با هرسلیقه و شغل و تحصیلات با انواع درامد ها و بودجه موجود در هرگوشه ای از دنیا…

میتوانید ورق طلا را از مرکز تخصصی و معتبر قلمتراش مشاهده و خرید فرمایید.

فروشگاه قلمتراش با سابقه ی دیرنه در فروش ورق طلا و ملزومات کار با ورق طلا تنها نمایندگی فروش ورق طلا ایتالیای در ایران میباشد .سایت قلمتراش با هدف  احترام به حق مردم وحمایت از مردم این قابلیت را افزوده است که تمامی کیفیت ها و رنج قیمت محصولات مشاهده و سپس انتخاب و خرید شود.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_message style=”square” message_box_color=”alert-danger” icon_fontawesome=”fa fa-heart-o”]

برای رفاه مردم و صرفه جویی در زمان سایت تخصصی قلمتراش این امکان را دارد که بسته پستی با توجه به حجم سفارش* میزان هزینه ارسال بسته *و زمان رسیدن بسته* بسته های پستی از طریق( پست*تیپاکس*باربری ) ارسال شوند و به دست شما عزیزان برسد.   

[/vc_message][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *