آموزش کار با ورق طلا, اخبار و اطلاعات, مقالات آموزشی

لاکچری ترین کافه و رستوران های تهران (زندگی لاکچری)

لاکچری ترین کافه

[vc_row][vc_column][vc_cta h2=”لاکچری ترین کافه و رستوران های تهران” txt_align=”center” shape=”round” style=”custom”][/vc_cta][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

لاکچری ترین کافه و رستوران

در ابتدا این نکته را برای شما عزیزان بیان میکنم که هدف از ارایه این مقاله معرفی ورق طلای خوراکی میباشد حال با این وجود افرادی که توان اقتصادی بالایی دارند میتوانند به لاکچری ترین رستوران های شهر های مختلف  که معرفی شده اند بروند و خاص ترین غذا ها را نوش جان کنند.واگر جز دسته افرادی هستید که بخاطر توان اقتصادی نمیتوانید به رستوران های خاص بروید میتوانید با مطالعه مطلب زیر پیشنهاد ما را دریافت کنید و خاص ترین غذا ها را برای خود و مهمان عزیزتان آماده کنید. 

آدمها همیشه دنبال راهی هستند برای خاطره ساختن با بهترین افراد زندگیشون ,خاطره ی ای با بهترین دوست… ,با خانواده… ,با همکار… اما بیشتر آنها با کمبود وقت مواجه هستند و نمیتوانند با کسی که دوست دارند سفر های طولانی بروند و ترجیح میدهند برای حل مشکل خود  وقت ملاقات را کاهش بدهند به همین علت اکثر مردم کافه و رستوران را انتخاب میکنند. 

[/vc_column_text][vc_message style=”round” icon_fontawesome=”fa fa-heart”]

کافه و رستوران

[/vc_message][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

کافه ها و رستوران ها مکانی هستند که باعث میشوند حس خوب و انرژی مثبت فوق العاده ای به افراد تزریق شود. همین امرباعث شده که خاطره ای خیلی خوب برای دو طرف به یادگار بماند. برای هر فردی مهم هست مکانی که انتخاب میکند چه نوع سبکی داشته باشد و غذاهایی که سرو میکنند بر اساس کدام سبک هستند . اما هر کسی قبل از انتخاب غدا مکان کافه و یا رستوران را  مورد سنجش قرار میدهد. . نوع تزیینات و دیزاین کافه یکی از موارد مهم انتخاب کافه و یا رستوان هست…

بیشترین کافه ها تلاش میکنند که دیزاین متفاوت و مطابق با سبک انتخابی خود را دارا باشند و آرامشی خاص و فراموش نشدنی به مشتری های خود ارایه دهند.

[/vc_column_text][TS_VCSC_Lightbox_Gallery content_images=”29017,29016,29013,29011,29010″ data_grid_preloader=”-1″][/TS_VCSC_Lightbox_Gallery][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_message style=”round” message_box_color=”danger” icon_fontawesome=”fa fa-cutlery”]

غذا های رستوران های لاکچری

[/vc_message][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

مهمترین فاکتور در انتخاب غذا توسط مشتری ، طعم و دیزاین آن هست که در صورت باب میل بودن باعث ایجاد بهترین خاطره ها در فرد می شود. رستوان های خاص و لاکچری که اصولا از همه نظر خاص هستند همه سعی خود را میکنند تا خدماتی متفاوت ارایه دهند. معمولا سبک دکوراسیون خود را خاص انتخاب میکنند تا در جلب رضایت مشتری موفقیت لازم را کسب کنند و از تمام متد ها برای پخت و دیزاین انواع غذا ها استفاده میکنند.

رستوران ها معمولا برای جذب مشتری به سبک های فرانسوی, ایتالیای, آسیای, سنتی , فرنگی ایجاد شده اند.به عنوان مثال تعدادی از لاکچری ترین رستوران های بعضی شهر ها عبارتنداز :

رستوران تماشا: یکی از معروف ترین رستوران های تهران است که در طبقه ششم برج میلاد میباشد.وقتی وارد این رستوران میشوید انگار وارد دنیای دیگر شده اید.این رستوران در منوی خود دارای انواع غذاهای آسیای ,اروپایی ,دریایی و ایتالیای میباشد.

رستوران دیوان:اگر به دنبال غذاهای ایرانی و سنتی در یکی از زیباترین رستوران های شهر تهران هستید این رستوران را به شما پیشنهاد میدهم.

رستوران آنتروکوت: وقتی طرفدار غذاهای فرانسوی باشید و می خواهید از لوکس ترین رستوران ها بهره ببرید که حس بودن در اروپا را به شما بدهد حتما به سراغ این رستوران خاص بروید.

کافه رستوران هرمس: یکی از زیباترین رستوران های شهر اصفهان که سبک غذای آن ایتالیایی است و محیط آن حس خوب غذا را چند برابر می کند.

رستوران شهرزاد: یکی از قدیمی ترین و زیباترین رستوران های شهر اصفهان میباشد که فضای آن دقیقا مناسب نصف حهان است .این رستوران با سبک غذایی ایرانی و فرنگی و موسیقی زنده بهترین ساعات را برای مشتری های خود ایجاد میکند.

کافه رستوران فیروز شربت :کافه ای نوستالژیک که دکوراسیون و طراحی قدیمی آن گرمای عجیبی به این کافه داده است گلدان های همیشه طبیعی رو میز با منوی خاص و قدیمی آن باعث شده جذابیت این مکان چند برابر شود.بستنی های این کافه آنقدر خوشمزه هستن که پیشنهاد ویژه*شربت خانه فیروزه* به حساب می آید.

رستوران نیکان:(نیکان برای نیکان)این شعار این رستوران است. رستوران نیکان به سرو انواع غذاهای ایتالیای ایرانی فرانسوی و مدرن مکانی مناسب برای جمع های خانوادگی و دوستانه فراهم کرده است.

[/vc_column_text][vc_column_text]

همیشه غذاهای خوشمزه و بیادماندنی در بهترین یا شیک ترین رستوران ها سرو نمیشوند، اما وقتی یک سبک رستوران در بین مردم به خوبی شناخته شده باشد و مورد پسند عام قرار گیرد پس به راحتی می تواند جایگزین مناسبی برای رستوران های لاکچری باشد.  

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

اگرچه اکثر مواقع غذاهای خاص از نظر قیمت ارزش بالایی دارند اما ارزش یکبار امتحان کردن را دارند.معمولا ایام تعطیل و اخرهفته ها بهترین زمان برای کافه گردی و رفتن به رستوران است..

[/vc_column_text][vc_column_text]

 حال خیلی از افراد با توجه به علاقه ای که به کافه گردی و سرو غذا دارند,اما برخی از موارد مانع از تجربه این حس میشود که یکی از این موارد,مشکل مالی است که این بسیار ناراحت کننده است. پیشنهاد من به این افراد این است که هرگز از علایق خود دست برندارند و با تهیه ورق طلا خوراکی و استفاده آن در انواع غذا های خود در منزل حس خاصی  را تجربه کنند.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_cta h2=”” h4=”تهران” txt_align=”center” shape=”round” style=”custom” custom_text=”#32b3db” custom_background=”#dbdbdb”]

لوکس ترین و شیک ترین رستوران ها معمولا در تهران هستند که این شهر از زمان اقامحمد خان قاجار به عنوان پایتخت کشور شناخته شده است و به عنوان پر جمعیت ترین و آلوده ترین شهر شناخته شده است. بعضی ها به علت ترافیک و شلوغ بودن از سفر و زندگی در این شهر خوداری میکنند. اما از نظر گردشگران داخلی و خارجی یکی از هیجان انگیزترین شهرها هست. یکی از امکانات این شهر جذاب کافه رستوران های لاکچری آن میباشد که انواع غذاهای خارجی و ایرانی و مدرن و سنتی در آنها سرو میشوند.

یکی از مواردی که باعث شده این رستوران ها بیشتر از قبل خاص شوند غذای طلایی آن ها میباشد.

[/vc_cta][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_cta h2=”” h4=”غذاهای طلایی” txt_align=”right” shape=”round”][/vc_cta][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

طلا همیشه جذاب و باارزش بوده است و حالا جز خوراک هم شده است البته زمینه استفاده از طلا از چندین سال قبل بوده است که جالبه بدونید از زمان مصرباستان طلا خوراکی مورد استفاده بوده و مردم به خدایان خود پیشکش میکردند. از سال ۱۹۸۰ در قاره آسیا طلا خوراکی مورد استفاده قرار گرفت و اولین بار ژاپنی ها از این ماده گران قیمت در شکلات و قهوه خود استفاده کردند. در کشورهای خارجی استفاده از طلا در مراسم های  مجلل خود نشان دهنده ی توانمندی فرد میزبان میباشد.

در سالهای اخیر این ماده باارزش هم وارد غذا های ایرانی شده است هرچند قیمت غذا افزایش می یابد اما هرکس مشتاق امتحان کردن این غذا طلایی است باید تمام دردسرهای آن را نیز پذیرا باشد. یکی از پرفروش ترین و پرطرفدارترین غذا ها بال مرغ با روکش طلا است رستوران عجیب اینز ورث اولین بار بال مرغ طلا را به همه معرفی کرده است این غذا در نیویورک سرو شده و اکثرمردم حاضر بودند تا پول زیادی برای امتحان کردن بال طلا بدهند. طرز تهیه این غذای عجیب به این شکل است که ابتدا مرغ به مدت ۲۴ ساعت در کره نارگیل و پودر چیپوتل و عسل گذاشته شده  و سپس سرخ شده و بعد در یک سس طلای متالیک  گذاشته میشود که باعث میشود غذا مانند یک شی طلایی شود و سپس سرو میشود.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

از غداهای پرطرفدار طلایی دیگر میتوانم به :

. قهوه با روکش طلا

. دونات طلایی

. سیب زمینی و مرغ سرخ شده با رو کش طلا

. گیاه چای طلا

. بستنی با روکش طلا

. کوکتل گلدن مری اشاره کنم.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/4″][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_gallery interval=”3″ images=”29028,29029,29030″ img_size=”full” onclick=”img_link_large”][/vc_column][vc_column width=”1/4″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

اینکه همه مردم طرفدار این غذا ها باشند و بخواهند این غذاهارا تست کنند همیشه وجود داشته است اما مشکلی که اکثر مردم را محدود کرده است قیمت بالای این غذا میباشد که  باعث شده بسیاری نتوانند در لوکس ترین رستوران هاغذاهای طلایی را امتحان کنند.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_message style=”round” message_box_color=”mulled_wine” icon_fontawesome=”fa fa-smile-o”]

پیشنهاد ما این است که برای چشیدن مزه این غذا و به یاد ماندن این خاطره ها لازم نیست به لوکس ترین رستوران ها بروید و خیلی هزینه کنید .با کمی سلیقه و تمرکز شما میتوانید با خرید ورق طلا خوراکی  خودتون غذاها ی طلایی درست کنید و بهترین خاطره ها را بسازید و هزینه های خود را کاهش دهید …

[/vc_message][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_cta h2=”” txt_align=”center” shape=”round” style=”custom” custom_background=”#a3c3cc” custom_text=”#8686ce”]

بهترین خاطره ها درکنار بهترین حس ها و افراد به وجود می آیند

با درست کردن غذاهای خوشمزه  در خانه حس خودتون را  به طرف مقابل خود انتقال دهید.

[/vc_cta][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *