آموزش کار با ورق طلا, شناخت ابزار و مواد نقاشیخط, مقالات آموزشی

فروش ورق طلا در اصفهان, تبریز, مشهد, تهران , شیراز به صورت مستقیم

فروش ورق طلا در اصفهان

[vc_row][vc_column][vc_cta h2=”آیا شما هم مانند دیگر افراد به دنبال مرکز معتبر خرید ورق طلا هستید؟” txt_align=”center” shape=”round” style=”custom”][/vc_cta][vc_column_text]

فروش ورق طلا به صورت مستقیم

فروش ورق طلا در اصفهان

فروش ورق طلا در اصفهان,تبریز,مشهد,تهران ,شیراز به صورت مستقیم؟؟؟

 اگر شما هم دغدغه خرید یک ورق طلای با کیفیت را دارید و نمیدانید که این محصول را از کجا بخرید و راه های تشخیص اصل بودن آن را اطلاعی ندارید تا آخر این مقاله همراه ما باشید، به شما قول میدهم که درکمتر از ۵ دقیقه جواب همه سوالات و ابهامات خود را بگیرید و همچینین یک مرکز خرید ورق طلای معتبر با گارانتی فروش را به شما معرفی میکنم.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

از آنجایی که فطرت انسان به صورتی هست که همیشه خواهان و دنبال زیبایی ها بوده است این خصوصیت نه تنها با مرور زمان تغیر نکرده بلکه با گذشت زمان افزایش پیدا کرده است این دست یابی به زیبایی باعث آرامش روح وروان زندگی انسان شده است از گذشته تا الان چیزای زیادی هست که نیاکان ما کشف کردند و برای ما به یادگار گذاشتند که روز به روز نه تنها از ارزش آنها کم نشده بلکه با ارزش تر هم شده اند.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

یکی از این یادگار های باارزش  که برای ما به میراث مانده است طلا است که از ابتدای کشف آن با ارزش بوده است و همچنان با گذشت هزاران سال ارزش آن افزایش پیدا کرده است. آدمی که از ابتدا خواهان  زیبایی بوده است  به این عنصر با ارزش هم بسیار علاقمند بوده است. این عنصر از ابتدا هم  مورد مصرف زیبایی و جواهرات بوده است یکی از مشکلات که از ابتدا وجود داشته برای خرید و مصرف آن قیمت و ارزش بالا بوده است که بسیاری از افراد را محدود کرده است .

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/6″][/vc_column][vc_column width=”2/3″][vc_gallery type=”image_grid” images=”28759,28760,28761,28763″ onclick=””][/vc_column][vc_column width=”1/6″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

با گذشت زمان سرعت رشد علم و تکنولوژی هم افزایش پیدا کرده است و باعث کشف راه حلی شده است که نیاز انسان ها را برطرف کند تا به آرامش و لذت برسند.علم و تکنولوژی  ورق طلا را جایگزین طلا کرده است. این پیشنهاد باعث شده که خواسته انسان را برطرف کند از طرفی هم انسان را بخاطر قیمت محدود نکند. 

[/vc_column_text][vc_cta h2=”” h4=”ورق طلا” txt_align=”center” shape=”round” style=”custom” custom_background=”#c9c9c9″][/vc_cta][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

ورق طلا که معمولا از آلیاژ مس  ونقره است در خیلی از شاخه ها استفاده میشود . ورق طلا را میتوان در مصارف خوراکی، درمان، زیبایی و تزیینات ساختمان و صنعت و … استفاده کرد.ورق طلا قطری حدود دهم میلیمتر دارد و بسیار ظریف هست در برخی از مدل ها حتی ضخامت ورق به میکرون هم میرسد و همین امر باعث شده که اجرا و کار با آن در برخی تکنیک ها و حرفه ها کمی تخصصی شود. ورق طلا دارای شفافیت و درخشندگی متفاوت میباشد بیشتر دارای کد های رنگی ۲و ۲٫۵ میباشد که این کد رنگ ها بر اساس استاندارد جهانی ساخته و تعبیه شده اند در حقیقت هرچقدر این شماره کد بالاتر باشد رنگ ورق شفاف تر و روشن تر است کدهای متداول موجود در بازار ۲ و ۲٫۵ است که هر دو رنگ های طلایی روشنی دارند و کد ۲٫۵ نسبت به کد ۲ دارای درخشندگی بالاتر بوده و کمی مایل به رنگ کاهی است.

از انواع ورق طلا موجود در بازار بر اساس نوع و ماهیت کاری میتوان گفت به صورت ورق طلا خرد شده و طرحدار و ساده و رولی وجود دارند. ورق  طلا براساس نوع مصرف معمولا  به دو نوع موجود میباشد ورق طلا عیار دار و ورق طلای بدون عیار که ورق طلا عیار دار قیمت بالاتری دارد  و به نوع مصرف بستگی دارد و درصد خلوص آن متفاوت میباشد، در حقیقت همان سیستم عیار بندی در طلاهای رایج در ورق طلا نیز وجود دارد و بالاترین نوع ورق ۲۴ عیار میباشد. ورق طلا بدون عیار که معمولا به همان اسم ورق طلا معرف است از انواع فلزها میباشد و درصد طلا خاص آن  معمولا صفر میباشد و همین باعث شده  قیمت آن به شدت کاهش پیدا کرده است و بیشتر مورد مصرف میباشد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

یکی از ویژگی جالب ورق طلا این است که با رعایت برخی نکات ساده و تمرکز بالا از سطح مبتدی تا پیشرفته به راحتی میتوانند از آن استفاده کنند و این سهولت باعث میشود بسیاری از افراد در منزل و بدون نیازبه آموزش پیشرفته توانایی استفاده از این محصول را داشته باشند.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_cta h2=”” h4=”مشکلات خرید ورق طلا” txt_align=”center” shape=”round” style=”custom”][/vc_cta][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

با تمام ویژگی های ساده و خوبی که محصول دارد یکسری مشکلات هم دارد که باعث شده برخی افراد از استفاده کردن در کارهای خود صرفنظر کنند. یکی از نگرانی های مردم نحوه ی استفاده ازورق طلا میباشد ظریف بودن ورق های طلا باعث این نگرانی شده است که برخی ها استفاده از شابلون را پیشنهاد میدهند که کار را بسیار راحت میکند و برخی هم معتقد هستند  با استفاده از چسب ورق طلا به راحتی قابل مصرف کردن میباشد.

 خرید ورق طلا یکی ازبزرگترین مشکلات آن میباشد که اکثر افراد  نگرانی ها و ترس هایی درمورد آن دارند. بیشتر سوال هایی که درمورد خرید محصول پرسیده میشود این است که مرکز فروش ورق طلا؟ اورجینال یا تقلبی بودن محصول را چگونه تشخیص بدهیم ؟ قیمت ورق طلا ۱۰۰ عددی ؟ محصول کدام شرکت بهتر است ؟ خرید آنلاین یا حضوری ؟و….

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

ورق طلا توسط بسیاری از کشور ها تولید میشود و همین باعث تفاوت محصول و ویژگی های آن شده است .ورق طلای اورجینال معمولا دارای بسته بندی های متفاوت و اختصاصی است البته این موضوع که بتوان گفت هر ورق طلایی بدون بسته بندی و یا پاکت اختصاصی باشد اورجینال نیست هم چندان صادق نیست، ولی به طبع چنین ورق هایی از کیفیت پایین تر و همچنین قیمت نازل تری برخوردار هستند، اگر بخواهید یک نمونه از ورق های موجود در بازار ایران که دارای کیفیت خوب بوده و من خودم در همه پروژه از آن استفاده میکنم را معرفی کنم میتوانید به خصوصیات زیر توجه کنید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

پاکت مشکی با دور کوب طلایی دارد و پشت پاکت نحوی استفاده از آن و ساخت کشور و شرکت به صورت انگلیسی موجود میباشد. این ورق که معرفی کردم ورق طلای پیاژه است که میتوانید بسته به تعداد موجود در پاکت با  قیمت های متفاوت آن را خریداری کنید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_single_image image=”28777″ img_size=”full”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_single_image image=”28775″ img_size=”full”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

طی بررسی ها ی انجام شده سایت قلمتراش با سابقه ی دیرینه در فروش و پشتیبانی و مشاوره محصولات تخصصی هنری اکنون ورق طلای پیاژه را به محصولات خود اضافه کرده است که عکس آن در قسمت زیر موجود میباشد.سایت قلمتراش برای حمایت از مصرف کننده به صورت  پشتیبان ۲۴ساعت میباشد و درصورت نارضایتی خریدارتا ۷ روز محصول قابلیت مرجوع شدن را دارد.سایت قلمتراش باعث شده بسیاری از نگرانی های هنگام خرید برطرف شود و محصولات با ضمانت و اورجینال ارایه شوند.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

 فروش ورق طلا در اصفهان ,تبریز,مشهد,تهران و شیراز به صورت مستقیم این امکان را بما میدهد تا ورق طلای پیاژه به راحتی در بسیاری از شهر هاپیدا شود و هنرمندان عزیز به راحتی میتوانند در دسترس داشته باشند. برای پیدا کردن نمایندگی های فروش در شهر هایی مختلف میتوانید کامنت بگذارید ویا میتوانید از طریق شماره های پشیبانی ما آدرس و محل دقیق را دریافت کنید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

همچنین میتوانید از مطالب مشابه دیگری که در سایت در این خصوص منتشر شده استفاده کنید:

۵ نکته درمورد ورق طلا مایع+ویدیو آموزش کار با ورق طلا / Liquid Gold Sheet

چگونگی جدا کردن ورق طلا از سطح

نقاشی با ورق طلا

طراحی پارچه با ورق طلا

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column]

[/vc_column][/vc_row]

2 دیدگاه در “فروش ورق طلا در اصفهان, تبریز, مشهد, تهران , شیراز به صورت مستقیم

  1. محمدرضا ناصح گفت:

    با سلام
    آدرس نمایندگی ورق طلا مرغوب و با کیفیت ایتالیایی در مشهد میخواستم . معرفی بفرمایید ممنون میشم

    1. میلاد مهری گفت:

      سلام در حال حاضر توی مشهد نمایندگی نداریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *