شناخت ابزار و مواد نقاشیخط, معرفی محصولات, وبلاگ

ورق طلا

ورق طلا

ورق طلا

ورق طلا، ورق نقره، ورق مس یا ورق های نازک خوشرنگی که به رنگ های طلایی، نقره ای و مسی در بازار با عنوان ورق طلا به فروش می رسند از جمله پر کاربردترین و خوش آب و رنگ ترین متریال های کارهای هنری هستند.

طلا یکی از زیباترین و با ارزش ترین فلز های موجود میباشد که در بین همه مردم جوامع بسیار مورد پسند است و هر قشری از مردم باتوجه به سلیقه و نوع نیاز خود از طلا استفاده های متنوعی میکنند .اکثر مردم باتوجه به قیمت بالای طلا در هنگام خرید دچار مشگل میشوند. راه حلی بسیار خوب و کاربردی که اکنون پیشنهاد شده است و مثل همه مردم را حل کرده است ورق طلا میباشد.

ورق های طلا بسیار ظریف هستند و قطر آن ها دهم میلیمتر و گاهی به میکرون هم میرسند. ورق طلا بسیار قیمت مناسبی دارند و نسبت  آلیاژ آن ها نسبت به نوع مصرف تفاوت  دارند.در شاخه های متنوعی قابل استفاده است و تمام افراد جامعه میتوانند به راحتی با کمی دقت از آن ها استفاده کنند. 

این مواد برای پوشش دادن یک لایه نازک بر روی اجسام و تابلوهای هنری مورد استفاده می باشند. ورق طلا با رنگ و جلوه خاص و زیبایی که دارد انجام کار آب کاری اجسام را که سابقه ای دیرین و تاریخی دارد را به عهده گرفته و نقش آبکاری را در زمان حال بازی می کند.

ورق طلا عرضه شده در فروشگاه اینترنتی قلمتراش دات آی آر از برترین برند های موجود در دنیا می باشد و با نام تجاری ( پیاژه Piaget) عرضه میگردد این شرکت معتبر ایتالیایی از سال ۱۸۷۴ شروع به ساختن طلا و جواهرات و مواد پیرامونی آن کرده و یکی از ۱۰ شرکت معتب رو خوش نام در این زمینه می باشد، فروشگاه قلمتراش به صورت انحصاری محصولات ورق طلای پیاژه را عرضه کرده و کیفیت بسیار بالا و تکنولوژی ایتالیا را در اختیار هنرمندان قرار داده است.

 

ورق طلا پیاژه

ورق طلا پیاژه

ورق طلای فروشگاه اینترنتی قلمتراش در بسته بندی های ۱۰۰ عددی و ۲۰۰ عددی و ۵۰۰ عددی و ۱۰۰۰ عددی عرضه میگردد، و با توجه به عرضه مستقیم و انحصاری این محصول و برند خوشنام ورق طلا با حفظ کیفیت بالای آنها قیمت آن بسیار ارزان و مقرون به صرفه می باشد.

از جمله پر کاربرد ترین مصارف ورق طلا میتوان به استفاده در خوشنویسی، نقاشی و نقاشیخط اشاره کرد، ورق طلا روی چوب، ورق طلا روی سفال و روی شیشه و در کارهای پتینه کاری و کهنه کاری نیز مصرف دارد، ورق طلا در مبل سازی نیز از دیگر مصارف بسیار پرکاربرد می باشد.

ورق طلای عرضه شده در قلمتراش دات آی آر به ابعاد ۱۶*۱۶ سانتی متری بوده و در کیفیت و قیمت در رقابت با سایر نواد و متریال موجود در بازار هنری ایران بسیار برتر و مورد تضمین می باشد.

جهت چسباندن ورق طلا روی کار، بوم و حتی سطوح مختلف باید از چسب ورق طلا استفاده کرد، در بازار ایران چسب های مختلف با کیفیت های متفاوت وجود دارد ولی بهترین و معروف ترین مارک های چسب ورق طلا ساخت کشورهای آلمان و آمریکا در فروشگاه قلمتراش دات آی آر عرضه شده است، این چسب ها علاوه بر قدرت چسبندگی فوق العاده بالا بعد از گذشت مدت زمانی از روی چسب زدن هنوز قدرت چسبندگی و استفاده را دارند ( توصیه شده بیشتر از ۲۴ ساعت نباشد) به این معنی که از این نمونه چسب می توان حتی ۲۴ ساعت بعد از کشیده شدن روی کار نیز استفاده کرد

جهت خرید انواع ورق طلا و چسب ورق طلا میتوانید از لینک زیر استفاده کنید.

جهت خرید کلیک کنید

در زیر مصارف مختلف دیگر جهت ورق طلا را مشاهده میکنید

مصارف ورق طلا (1) مصارف ورق طلا (2) مصارف ورق طلا (3) مصارف ورق طلا (4)

 

 راه تشخیص ورق اورجینال پیاژه از ورق های تقلبی و بی کیفیت موجود در بازار چیست؟

با توجه به استقبال خوب هنرمندان و استادان از ورق های با کیفت بالای پیاژه سودجویان بازار با عرضه ورق های تقلبی مارک های دیگر که دارای کیفیت به مراتب پایین تر و ضعیف تر نسبت به این مارک هستند قصد سودجویی دارند دراینجا با معرفی برخ ویژگی های ورق اورجینال پیاژه سعی میکنیم تا عزیزان را برای تشخیص اورجینال و غیر اورجینال بودن این محصول راهنمایی کنیم.

توصیه اول ما در خرید از فروشگاه های معتبر و دارای اصالت است و اگر از طریق آنلاین خریداریم یکنید از سات های رسمی فروشگاهی که نمایندگی فروش این محصول را دارند اقدام به خرید کنید تا گرفتار افراد متقلب و سودجو نوشید

در گام بعدی بسته بندی ورق اورجینال کاملا قابل تشخیص بوده و به یادگی میتوان ورق با کیفت را از ورق بدون کیفیت تشخیص داد.

بسته بندی اصلی این ورق مشکی رنگ بوده و در نگاه اول به وضوح میتوان این مورد را متوجه شد، روی جعبه مارک PIAGET به صورت بزرگ و با فونت درشت درج شده و در اطراف آن یک کادر طلایی رنگ کشیده شده و در بالا و پایین این کادر گل و بوته هایی با رنگ طلای حک شده است دقت داشته باشید که همه این علائم و مارک ها به صورت طلاکوب شده می باشد و نقش برجسته هستند و به هیچ وجه کاورهایی با چاپ ساده و رنگ های متفرقه را خریداری نکنید

در زیر این کادر ابعاد ورق درج شده که اندازه ۱۶*۱۶ نوشته شده و این چاپ نیز به صورت طلاکوب و برجسته می باشد.

پشت پکیج شامل ۴ بخش می باشد که همه کادرها طلاکوبیده شده و مشخصات فنی و روش استفاده از ورق را پشت پکیج به زبان انگلیسی میتوانید مشاهده کنید

در پاین تضیحات یک خط رتاسری طلاکوب شده قرا رداده شده است.

نکته مهم و واضح در تشخیص اصالت کالا در پشت پکیج علامت MADE IN ITALY می باشد که نوشته ان همانگونه که د تصویر زیر مشاهده می کنید طلاکوب شده و برجسته می باشد و نوشته ۱۰۰% در بالای آن حک شده این نوشته دارای ۱ سبز رنگ و ۰ وسط سفید و ۰ آخر قرمز رنگ می باشد که بیانگر رنگ های پرچم اتالیا است

از همه عزیزان درخواست میشود در صورت مغایرت هر یک از موارد ذکر شده که در تصاویر به وضوح مشخص است از خرید پک خود داری کنید چون یک پک ورق تقلبی به عنوان اصلی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

برای دوستان و علاقمندانی که میخواهند در مورد ورق طلا و قیمت انواع ورق طلا و چسب ورق طلا اطلاعات بیشتر و مطالب کاملترین بخوانند دیدن و مشاهده موضوعات زیر نیز توصیه میشود:

 

 

حتما مقاله زیر را مطالعه فرمایید

جدید ترین مقاله ها تحت عنوان

(۵ نکته درمورد ورق طلا مایع +ویدیو آموزش کار با ورق طلا/Liquid Gold sheet)

(فروش ورق طلا در اصفهان ,تبریز,مشهد,تهران,شیرازبه صورت مستقیم)

 که با هدف آموزش بیشتر و خرید راحتتر تهیه شده است را حتما مطالعه فرمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *