معرفی محصولات, وبلاگ

خرید گواش پنتل با بهترین کیفیت و درجه یک

خرید گواش پنتل

گواش شبیه به رنگ های آبرنگ و اکریلیک است. مانند آبرنگ، رنگدانه ای است که باید با آب مخلوط شود تا روی کاغذ، بوم یا هر سطح دیگری پخش شود.قدمت نقاشی گواش به قرن هجدهم برمی‌گردد و در آن زمان برای خلق آثار هنری مرتبط تاریخی و بصری استفاده می‌شد. امروزه رنگ گواش اغلب توسط هنرمندان به عنوان یک “آبرنگ مات” توصیف می شود، زیرا این ماده را می توان با برس های آبرنگ، روی کاغذ آبرنگ استفاده کرد و به روشی بسیار مشابه اعمال می شود. تنها تفاوت در شفافیت است، زیرا هنگام استفاده از گواش، کاغذ زیر به اندازه استفاده از آبرنگ های سنتی قابل مشاهده نخواهد بود.

آیا در مورد انواع گواش اطلاعاتی دارید ؟ میدانید گواش پنتل یکی از بهترین گواش هایی میباشد که امروزه نزد هنرمندان بسیار محبوب شناخته شده و فروش بالایی نیز داشته است اگز قصد دارید در مورد این محصول بیشتر بدانید در این مقاله با موضوع مهم خرید گواش پنتل همراه ما باشید تا باهم به این موارد بپردازیم.

تاریخچه گواش

گواش تاریخچه طولانی و موفقی دارد، با شکل مشابهی از رسانه که از قرن نهم توسط یونانیان و مصریان باستان استفاده می شد. در آن زمان از عسل یا زرده تخم مرغ به عنوان چسب در رنگ استفاده می شد. در قرن چهاردهم هنرمندانی مانند آلبرشت دورر از این مواد استفاده کردند که مردم آن را می ستودند. گواش پس از تولید و در دسترس قرار گرفتن، اروپای قرن نوزدهم را دچار تحول کرد. سپس توسط هنرمندانی که آثار هنری منظره خلق می‌کردند، رواج پیدا کرد و به قرن بیستم راه یافت، زمانی که هنرمند مشهور هنری ماتیس از این مواد در «برهنه‌های آبی» استفاده کرد. از آنجایی که گواش توسط هنرمندانی که پوسترها، کتاب های مصور و کارتون می سازند استفاده می شود، همچنان یک رسانه فوق العاده محبوب برای هنرمندان باقی می ماند!

گواش پنتل چیست

ممکن است در مورد برند پنتل اطلاعاتی نداشته باشید ولی باید بدانید که یکی از بهترین برند‌هایی می‌باشد که در تولید لوازم التحریر فعالیت می‌کند این شرکت ژاپنی در سال ۱۹۴۶ راه‌اندازی شده است مؤسس این شرکت یوکیو هوری نام دارد. خودکار‌های تولید شده توسط برند پنتل در سال ۱۸۹۳ توانستند به شهرت زیادی دست پیدا کنند هم اکنون نیز این شرکت با تولید لوازم التحریر و همچنین گواش شهرت زیادی برای خود کسب کرده است این گواش یعنی گواش برند پنتل فروش بسیار زیادی دارد و هنرمندان زیادی هستند برای طراحی و نقاشی‌هایی که انجام می‌دهند سعی می‌کنند از این محصو ل بیشتر استفاده کنند.

گواش پنتل چیست و چه کاربرد‌هایی دارد؟

در بند گذشته سعی کردیم بیشتر در مورد گواش صحبت کنیم اما مهم‌ترین مسأله بحث گواش پنتل می‌باشد آیا می‌دانید این گواش چیست و چه کاربرد‌هایی می‌تواند داشته باشد باید بگوییم یکی از انواع لوازم التحریر می‌باشد که هم به صورت اینترنتی و هم به صورت فیزیکی قابل خرید و فروش می‌باشد که این گواش توسط هنرمندانی که قصد طراحی و نقاشی را دارند مورد استفاده قرار می‌گیرد. در حقیقت می‌توان گفت گواش یک نوع رنگ است که از طریق حل شدن رنگ دانه‌های آن در آب به وجود می‌آید. شما می‌توانید با خرید گواش پنتل تصاویر مات بسیار زیبایی را طراحی و ترسیم نمایید.

آیا می توان از گواش مانند آبرنگ استفاده کرد؟

گواش، یکی از اعضای خانواده واتر مدیا، کاملاً می تواند مانند آبرنگ استفاده شود. هنرمندان می توانند از گواش روی کاغذ آبرنگ و هر سطح دیگری که برای آبرنگ مناسب است استفاده کنند. می توانید بدون ترس از خراب شدن برس های آبرنگ خود با گواش استفاده کنید نیازی به خرید مواد شیمیایی خاصی برای تمیز کردن نخواهید داشت زیرا گواش نیز مانند آبرنگ محلول در آب است و می توان آن را با آب تمیز کرد؛ همانند آبرنگ، می‌توانید گواش را دوباره با آب خیس کنید تا تغییراتی ایجاد شود یا برای شفاف‌تر شدن آن، میتوانید این دو را باهم مخلوط کرده و سپس از هر دوی آن ها استفاده کنید با این وجود از گواش نیز میتوان مانند آبرنگ استفاده کرد.

گواش چه تفاوتی با آبرنگ دارد؟

خرید گواش

 

اگر می‌خواهید بدانید که تفاوت آبرنگ با گواش پنتل چیست با ما همراه باشید تا شما را با تفاوت این دو بیشتر آشنا کنیم‌. ساختاری که این دو باهم دارند شبیه به هم هستند و همانطور که در بند گذشته نیز گفته شد در خیلی از جا‌ها می‌توان به جای هم استفاده کرد بنابراین فرق‌هایی نیز می‌تواند وجود داشته باشد برای مثال رنگی که با کمک گواش پنتل به وجود می‌آید دارای جلوه‌های مات می‌باشد و می‌تواند پوشاندگی بیشتری ایجاد کند. آب رنگ به راحتی به کاغذ نفوذ می‌کند و جذب آن می‌شود ولی گواش به این صورت نیست نمی‌تواند جذب کاغذ شود. شما می‌توانید با اضافه کردن آب به آبرنگ رنگ‌های روشن‌تر ایجاد کنید. اما در گواش پنتل این امکان وجود ندارد ولی با اضافه کردن رنگ سفید به گواش می‌توانید رنگ گواش را جذاب‌تر و همچنین روشن‌تر کنید

استفاده مطلوب از گواش

خرید گواش

بعد از خرید گواش پنتل می‌توانید سال‌ها از آن استفاده کنید و تا زمانی که این محصول به اتمام نرسد می‌توانید در انواع نقاشی‌هایی که دارید آن را مورد استفاده قرار بدهید و اگر دیدید خشک شده با اضافه کردن مقدار کمی آب به آن دوباره می‌توان از آن استفاده کرد. برای این که رطوبت موجود در این رنگ حفظ شود می‌توان مقدار کمی گلیسیرین به آن اضافه نمود. این رنگ به سرعت خشک می‌شود. در کنار نقاشی با این رنگ می‌توانید نقاشی با آبرنگ را هم انجام دهید. وب سایت قلمتراش تمامی لوازم هنری مورد نیاز شما را دارد و به راحتی می‌توانید از آن خرید نمایید با خرید از قلمتراش می‌توانید یک محصول با کیفیت و همچنین درجه یک را برای خود داشته باشید و همبنطور قیمت محصولات این سایت نیز بسیار مقرون به صرفه بوده و می‌توانید یک محصول با کیفیت و با قیمت بسیار کمی را برای خودتان انتخاب کنید

علت محبوبیت گواش پنتل

برند پنتل یک برند ژاپنی می‌باشد که در تولید لوازم التحریر و همچنین گواش فعالیت‌های چندین و چند ساله‌ای دارد این برند قدیمی گواش‌هایی را تولید می‌کند تا هنرمندان در کار‌های هنری و نقاشی‌ای که دارند از آن استفاده کنند این گواش دارای رنگدانه‌های بسیار قوی می‌باشد بنابراین اگر برای یک مدت طولانی از آن استفاده نکردید می‌توانید به کمک مقداری آب آن را تازه کرده و سپس مجدد از آن استفاده کنید در گواش پنتل تمامی رنگ‌ها وجود دارد و از تنوع رنگی بسیار بالایی برخوردار است تا یک هنرمند اگر قصد خرید داشت بر اساس نیاز رنگی که دارد بتواند به خوبی از آن استفاده کند و همینطور این نوع گواش انتخاب بسیار خوبی برای کار‌های حرفه‌ای مثل نقش فرش، تزئین جواهرات و کار‌های مینیاتوری می‌باشد.

ویژگی های رنگ گواش

اگر قصد دارید یک گواش برای خود خریداری کنید ابتدا باید قبل از خرید اطلاعات خوبی در مورد آن محصول به دست‌آورید و سپس محصول مورد نظر را خرید کنید اما این ویژگی‌هایی که می‌تواند برای گواش باشد کدام است آیا در هنگام خرید گواش پنتل نیز باید چنین ویژگی‌هایی مد نظرمان داشته باشیم؟ یا خیر؟ شما اگر قصد خرید داشتید مارک یا برند یک گواش هیچ فرقی نمی‌کند در هنگام خرید باید به برخی از ویژگی‌هایی که می‌تواند وجود داشته باید دقت کافی داشته باشید تا بتوانید یک محصول با کیفیت و همچنین درجه یک را برای خود خریداری کنید و اما این ویژگی‌ها عبارت‌اند از:

  • 1 – گواش به راحتی قابل تمیز کردن میباشد.
  • 2 – یکی از بهترین ویژگی های گواش تنوع رنگی میباشد که باعث شده نزد هنرمندان نقاش بسیار محبوب واقع گردد و بسیار نیز مورد استفاده قرار بگیرد البته گواش ترکیب رنگ ساده ای دارد.
  • 3 – گواش در بسته بندی های گوناگون وجود دارند: تیوپی، مدادی و قوطی (گواش های قوطی پر کاربرد ترند و استفاده از آنها راحت تر است، مثل گواش پنتل یا گواش پارس
  • 4 – کاغذهای آبرنگ، کاغذهای طراحی سنگین مورد استفاده برای نقاشی گواش هستند.
  • 5 – به دلیل غیر شفاف بودن گواش، روشنی رنگ گواش به رنگدانه و سطحی که روی آن نقاشی ترسیم می شود، بستگی دارد. به همین علت می توان این رنگ را روی کاغذهایی که رنگ های دیگری دارند استفاده شود و به نقاشی جلوه ای زیباتری عطا کرد.
  • 6 – رنگ گواش میتواند به راحتی شکسته شود ، اگر رنگ به ضخامت زیادی روی صفحه نازک مالیده شود پس از خشک شدن سبک تر می شود.

آیا گواش همان رنگ اکریلیک است؟

رنگ گواش و اکریلیک یکسان نیستند. رنگ اکریلیک ضخیم تر و بادوام تر از گواش است – اکریلیک ها ضد آب هستند و می توانند در برابر گرد و غبار و نور مقاومت کنند .اکریلیک ها همچنین برای انواع مختلفی از رسانه ها از جمله کاغذ، چوب، شیشه و پلاستیک ایده آل هستند. از طرف دیگر، گواش برای کاغذ مناسب است.همچنین گواش را نمی توان آنقدر ضخیم اعمال کرد که مانند اکریلیک ها و روغن ها بافت سطحی ایجاد کند. در حالی که گواش معمولاً با قلم مو استفاده می شود، اکریلیک را می توان با ابزارهای دیگری مانند کاردک استفاده کرد. اکریلیک، بر خلاف گواش، قابل خیس شدن و دوباره کاری نیست وقتی خشک شد نمی توانید آن را تغییر دهید . با خیس کردن مجدد گواش، می توانید رنگ را دوباره فعال کنید و تغییراتی ایجاد کنی

قلم موی گواش

انواع قلمو از نظر شکل، سایز، جنس، مو‌های به کار رفته و…. به چندین دسته‌های متفاوت تقسیم‌بندی می‌شوند تا اگر یک هنرمند قصد خرید داشته باشد بتواند آن قلم مویی که نیاز دارد را به خوبی انتخاب و سپس خریداری کند به طور معمول سایز قلمو‌ها را با توجه به ابعاد طرح انتخابی مورد نظر انتخاب می‌کنند جنس مو‌های مورد استفاده برای ساخت انواع قلمو نیز با توجه به متریال مورد استفاده و میزان بودجه‌ای که برای خرید قلمو در نظر گرفته شده است انتخاب می‌شود برای مثال قلمو‌هایی که با موی طبیعی ساخته شده است از نظر قیمت می‌تواند فرق زیادی یا قلمویی که با موی مصنوعی ساخته شده است بکند شکل ظاهری قلمو و نحوه چیدمان مو‌های قلمو به مقدار زیادی به مواد و متریال مورد نظر و تا حدودی نیز به طرح مورد نظر بستگی دارد. اما در نهایت برای اجرای قلمو‌های مورد استفاده با گواش قلمو‌هایی که مو‌های نرم‌تر دارند بسیارمناسب ترند.

قلموی گرد یکی از بهترین قلمو‌هایی می‌باشد که بهتر است برای نقاشی با گواش از آن استفاده شود شکل ظاهری قلموی گرد به شکل شعله شمع است سایز قلمو نیز می‌تواند بسیار مهم باشد ولی باید آن را با توجه به ابعاد طرح مورد نظر انتخاب کنیم در انتخاب قلموی با کیفیت می‌بایست به چند نکته توجه کرد. میزان انعطاف‌پذیری مو‌های قلمو یکی از نکاتی است که در انتخاب قلموی با کیفیت می‌بایست مورد توجه قرار بگیرد. هماهنگی و برش هم اندازه و یکسان مو‌های قلمو یکی دیگر از مواردی است که در انتخاب یک قلموی با کیفیت می‌بایست مد نظر قرار گرفته شود. یکی دیگر از مواردی که در تشخیص قلموی مرغوب و باکیفیت از انواع بی‌کیفیت و نامرغوب می‌بایست به آن توجه کرد میزان استحکام و هماهنگی قرار گرفتن مو‌های قلمو در قسمت بسط قلمو است، عدم استحکام مو‌های قلمو در قسمت بسط منجر به جدا شدن مو‌های قلمو از آن در حین اجرای کار شود.

کاغذ مناسب گواش

اگر اطلاعاتی در رابطه با گواش داشته باشید قطعاً می‌دانید گواش حلال آب است و بهتر است از کاغذ‌های ضخیم که قدرت جذب بالاتری نسبت به سایر کاغذ‌ها دارند استفاده شود البته باز هم می‌توان از هر نوع کاغذی که سطح گلاسه و براقی ندارند نیز استفاده شود رنگ زمینه کاغذ یا مقوای مورد نظر نیز می‌بایست با توجه به زمینه طرح انتخابی تعیین و انتخاب گردد. کاغذ برای زیبایی طرحی که انجام می‌دهید می‌تواند بسیار مهم باشد در انتخاب و خرید آن باید دقت کافی داشته باشید و همچنین باید اطلاعات خوبی در رابطه با آن نیز کسب کرده باشید تا بتوانید بهترین کاغذ را که مناسب نقاشی با گواش را تهیه کنید.

در نتیجه

در این مقاله اگر همراه قلمتراش بوده باشید سعی شد اطلاعات دقیقی در مورد گواش، تاریخچه‌ی گواش و همچنین فرق‌هایی که بین گواش و آبرنگ و همینطور رنگ اکریلیک وجود دارد بپردازیم مهم‌ترین گزینه بعد از انتخاب، خرید گواش پنتل می‌باشد که همانطور که گفته شد پنتل یکی از بهترین برند‌های جهانی که قطعاً اگر یک هنرمند باشید اطلاعاتی خوبی در مورد آن خواهید داشت، نقاشان زیادی از این برند ابزار لوازم نقاشی زیادی تهیه می‌کنند که گواش پنتل می‌تواند بهترین ابزار این برند نیز باشد اکنون این مقاله به پایان رسیده‌امید واریم بتوانید اطلاعات خوب در مورد این گواش و همچنین این برند کسب کرده باشید اگر در زمینه‌ی خرید گواش پنتل سؤال یا نظری داشتید می‌توانید از طریق نظرات همین صفحه باما در میان بگذارید ما نیز سعی خواهیم گرد در کمترین زمان ممکن پاسخ گوی شما عزیزان باشیم ما منتظر نظرات ارزشمند شما هستیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *