آموزش تکنیک های نقاشی خط, آموزش خوشنویسی, آموزش نقاشیخط, معرفی محصولات, وبلاگ

بهترین مرکب خوشنویسی متعلق به کدام برند است

بهترین مرکب خوشنویسی

مرکب یکی از بهترین ابزار‌ خوشنویسی می‌باشد که هر هنرمندی که قصد خوشنویسی داشته باشد باید از چنین ابزاری استفاده کند و حتماً باید وجود داشته باشد تا بتواند یک کار را به خوبی به پایان برساند، مرکب‌هایی که وجود دارند از نظر کیفیت و همچنین قیمت به چندین دسته تقسیم‌بندی شده‌اند تا هنرمندان بتوانند بر اساس نیاز‌هایی که می‌توانند داشته باشند محصول مورد نظر خود را تهیه و سپس خریداری کنند که در این مقاله قصد داریم به بهترین مرکب خوشنویسی بپردازیم باید بدانیم کدام برند می‌تواند بهترین باشد و از نظر کیفیت با بقیه فرق داشته باشد، برای کسب این اطلاعات بهتر است در این مقاله همراه قلمتراش باشید تا بهترین مرکب خوشنویسی را شناسایی و سپس اگر قصد تهیه دارید آن را خریداری نمایید.

خوشنویسی چیست

خوشنویسی یک هنر دستی می‌باشد که با واسطه‌ی چندین ابزار همچنون مرکب، ابزار نوشتار و سطح نوشتار به وجود می‌آید که به وجود آوردن چنین هنری بستگی به چگونگی استفاده از این سه ابزار و دانش شکل دادن به حروف و آزادی استفاده از ان‌ها دارد. خوشنویسی یا خطاطی یکی از بهترین هنر‌هایی می‌باشد که امروزه افراد زیادی به چنین هنری علاقه‌ی زیادی دارند و به صورت نیمه وقت یا حتی تمام وقت سعی می‌کنند از آن استفاده کنند خوشنویسی به معنی زیبا‌نویسی یا نوشتن همراه با خلق زیبایی است که هرکس چنین کاری را انجام دهد خوشنویس نام دارد، که یکی از بهترین ابزار مورد استفاده در خوشنویسی همانطور که گفته شد مرکب است که بدون داشتن چنین ابزاری هیچ گاه خوشنویسی صورت نخواهد گرفت که در این مقاله قصد برسی بهترین مرکب خوشنویسی را داریم

بهترین مرکب خوشنویسی کدام است

1 – مرکب خوشنویسی‌امیران

بهترین ابزار‌های خوشنویسی

یکی از بهترین مرکب خوشنویسی که از روز‌های قدیم به عنوان بهترین انتخاب شده است مرکب‌امیران است که از بهترین کیفیت تشکیل شده است کیفیت خوبی که این محصول دارد باعث شده نزد هنرمندان بسیار محبوب واقع گردد و همچنین فروش نسبتاً بالایی نیز نسبت به بقیه‌ی مرکب‌ها داشته باشد کیفیت خوبی که این محصول دارد باعث شده بسیاری از هنرمندان در کار‌های خوشنویسی که دارند بیشتر از این مارک استفاده کنند و مورد تأیید هنرمندان و همچنین اساتید بزرگ خوشنویسی نیز قرار گرفته است این محصول هیچ گاه تکراری نشده و روز به روز نیز بر جذابیتی که دارد اضافه می‌شود.

این محصول دارای چندین نمونه رنگ‌بندی می‌باشد این ویژگی نیز یکی از بهترین مزیت‌های این محصول است به این صورت هنرمندان می‌توانند بر اساس نیاز‌هایی که دارند یک رنگ‌بندی جذاب را برای خود خریداری کنند البته به این نکته نیز توجه کافی داشته باشید از این محصول برای خوشنویسی فارسی زبان استفاده کنند اگر قصد خوشنویسی به زبان انگلیسی دارید این محصول می‌تواند کمی شما را به درد سر بیندازد پس برای سهولت در کارتان سعی کنید برای نوشتن زبان فارسی از این محصول استفاده کنید. اگر قصد تهیه و خرید این محصول را دارید می‌توانید از سایت قلمتراش این محصول را تهیه و سپس برای خود خریداری کنید به این صورت می‌توانید چنین محصول پرطرفدار و درجه یک را برای خود داشته باشید برای خرید نیز می‌توانید از لینک قرار داده شده استفاده نمایید.

2 – مرکب خوشنویسی سیمین خط

 

بهترین ابزار‌های خوشنویسی

یک نمونه‌ی دیگر از برند‌های معروف خوشنویسی در ایران مرکب سیمین خط می‌باشد که سال‌های زیادی است که خوشنویسان سعی می‌کنند از آن استفاده کنند و به طور کامل با چنین مرکبی آشنا هستند، تنوع رنگ و همچنین قیمت خیلی خوبی که این محصول دارد باعث شده تا هنرمندان از چنین محصولی بیشتر استفاده کنند این محصول دارای چندین نمونه رنگ‌بندی می‌باشد فیروزه‌ای، سبر، آبی، قهوه‌ای، مشکی و…. که رنگ قهوه‌ای که این محصول دارد از جذابی بسیار بالایی برخوردار است و به همین دلیل مورد استقبال بسیاری از هنرمندان جامعه قرار گرفته است و سعی می‌کنند در هنر‌هایی همچنون خوشنویسی از چنین رنگی بیشتر استفاده کنند.

مرکب سیمین خط قهوه‌ای با رنگ خوب و غلظت و کشش مناسب و همچنین قیمت بسیار مناسبی که دارد بسیار مورد استقبال قرار گرفته و یک انتخاب عالی برای هنرمندان می‌تواند باشد، اگر اطلاعات کافی در مورد این محصول برای خود کسب کردید می‌توانید از سایت قلمتراش این محصول را تهیه و سپس برای خود خریداری کنید به این صورت می‌توانید چنین محصول پرطرفدار و درجه یک را برای خود داشته باشید برای خرید نیز می‌توانید از لینک قرار داده شده استفاده نمایید

۳ – مرکب خوشنویسی سلطانعلی

بهترین ابزار‌های خوشنویسی

نمی‌دانم تا چه حد در مورد این محصول و مزیت‌هایی که می‌تواند داشته باشد اطلاعات دارید این نوع مرکب نیز یکی از بهترین مرکب خوشنویسی می‌باشد همچنون ۲ مرکب قبلی که برای شما معرفی شد از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است هنرمندان از این محصول بیشتر سعی می‌کنند برای خوشنویسی و نگارگری استفاده کنند زیرا در این ۲ زمینه بیشتر می‌تواند کارایی داشته باشد، این مرکب با چندین نمونه رنگبندی جذاب می‌تواند بسیار خط شما را زیبا کند و زیبایی خطاطی شمارا افزایش می‌دهد.

اگر قصد نگهداری این محصول را دارید باید به چندین نکته توجه کافی داشته باشید.

۱ – باید از این مرکب در جای خنک یعنی یخچال و در جایی که نور به آن دسترسی نداشته باشد نگهداری کنید.

۲ – اگر برای مدت کوتاه همچنون ۲ روز از این مرکب استفاده نکردید باید در حین استفاده آن را به خوبی بهم‌زده و سپس استفاده کنید.

۳ – تمام عناصر سازنده مرکب سلطانعلی گیاهی است پس برای رقیق کردن مرکب از آب مقطر و یا آب جوشیده سرد شده استفاده کنید.

۴ – سعی کنید حتماً از لیقه‌ی ابریشمی استفاده کنید و حتماً آن را قبل از استفاده بجوشانید.

نکته:‌گر قصد تهیه و خرید این محصول را دارید می‌توانید از سایت قلمتراش این محصول را تهیه و سپس برای خود خریداری کنید به این صورت می‌توانید چنین محصول پرطرفدار و درجه یک را برای خود داشته باشید برای خرید نیز می‌توانید از لینک قرار داده شده استفاده نمایید.

4 – مرکب خوشنویسی مهر

بهترین ابزار‌های خوشنویسی

 

مرکب خوشنویسی مهر نیز یکی از بهترین مرکب‌هایی می‌باشد که امروزه هنرمندان زیادی سعی می‌کنند از آن در کار‌های هنری که دارند استفاده کنند این محصول از کیفیت بالایی برخوردار بوده همچنین قیمت بسیار مقرون به صرفه‌ای نیز دارد که بنده برای شما عزیزان این محصول را پیشنهاد می‌کنم این نوع مرکب به عنوان غلیظ‌ترین و مرغوب‌ترین محصول در دسترس هنرمندان قرار گرفته و انان نیز سعی می‌کنند در کار‌هایی که دارند از آن استفاده کنند هنرمندان از این محصول برا‌ی تذهیب، نگارگری، و همچنین نقاشی استفاده‌های زیادی می‌کنند و بسیار نیز مورد توجه قرار گرفته است این محصول دارای چندین نمونه خواص نیز می‌باشد که می‌توانید به تک تک آنان پی ببرید.

1 – استفاده از این مرکب بسیار روان است و  هنرمند هنگام کار با آن احساس راحتی میکند.

2 – تثبیت کننده رنگ مرکب

3 –  این مرکب به خاطر این که از مواد با کیفیت ساخته شده  هیچ گاه کپک نمیزند.

4-  این مرکب بسیار خوش بو است و این مورد باعث شده نزد هنرمندان از ارزش بالایی برخوردار باشد.

نکته:‌گر قصد تهیه و خرید این محصول را دارید می‌توانید از سایت قلمتراش این محصول را تهیه و سپس برای خود خریداری کنید به این صورت می‌توانید چنین محصول پرطرفدار و درجه یک را برای خود داشته باشید برای خرید نیز می‌توانید از لینک قرار داده شده استفاده نمایید.

جوهر خوشنویسی چیست؟

خوشنویسی یک هنر اصیل و قدیمی است که به دقت زیادی نیاز دارد. برای اینکه بتوانید از این نوع هنر استفاده کنید، به ابزار مناسب نیاز دارید و جوهر یکی از حیاتی ترین جنبه های آن است. وقتی جوهر خوشنویسی صحیح را با قلم و کاغذ مناسب جفت کنید، می توانید آثار هنری شگفت انگیزی خلق کنید. جوهر تحریر خوشنویسی با نوع مرکبی که برای چاپ استفاده می شود متفاوت است اما همچنان جلوه چاپی زیبایی می دهد. در حالی که جوهرهای چاپ بر پایه روغن هستند، جوهرهای خوشنویسی بر پایه آب بوده و چسبندگی کمتری دارند.البته جوهرهای خوشنویسی بسیار متنوعی در بازار وجود دارد. برخی از آن‌ها روان‌تر، برخی ضخیم‌تر، و برخی حتی دارای اثرات براق‌تر هستند. نوع جوهر خوشنویسی که برای خوشنویسی استفاده می کنید می تواند اثر هنری شما را ایجاد کند یا آسیب برساند، بنابراین همیشه مهم است که انواع جوهری را که تصمیم به استفاده از آن دارید با دقت انتخاب کنید.

هنگام خرید جوهر خوشنویسی به چه نکاتی توجه کنیم؟

انواع و مارک های بسیاری از قلم های خوشنویسی وجود دارد، با روش های مختلفی که هر یک برای هر کاربری منحصر به فرد است. مهم است که همیشه قبل از خرید بهترین جوهر خوشنویسی، ملاحظات زیر را در نظر داشته باشید.

نوع قلم

قلم‌های خوشنویسی انواع مختلفی دارند و نوع قلمی که استفاده می‌کنید مهم‌ترین عاملی است که هنگام خرید جوهر باید در نظر بگیرید. نوع قلم خوشنویسی در نهایت تعیین کننده نوع مرکب شماست. به عنوان مثال، قلم های آبنما به نوع خاصی از جوهر نیاز دارند و محدودیت بیشتری دارند.مارک های خودکاری وجود دارند که دارای مبدل هستند تا به شما امکان استفاده از انواع مختلف جوهر را می دهند. به عنوان مثال، می توانید به جای کارتریج از بطری جوهر استفاده کنید. از سوی دیگر، قلم های شیب دار بیشتر پذیرای بیشتر انواع جوهر هستند. با استفاده از قلم خوشنویسی، دیگر نگران داشتن مبدل نخواهید بود.

ضد آب بودن

اگر قصد دارید پروژه خود را در مکانی باز قرار دهید، همیشه بهتر است از جوهر خوشنویسی ضد آب استفاده کنید. چند قطره باران تمام چیزی است که برای ایجاد یک آشفتگی تار از آن اثر هنری عالی لازم است، و شما نمی خواهید پروژه شما در تماس با رطوبت یا باران پس از تمام تلاش شما از بین برود.

ترجیح سایه مشکی شما

آیا رنگ مشکی را ترجیح می دهید که رنگ مایل به آبی سرد باشد یا قهوه ای گرم؟ اگر رنگ مشکی رنگ‌تری را ترجیح می‌دهید، جوهر خوشنویسی قلم شیب‌دار انتخاب ایده‌آلی است. دلیل آن این است که جوهر خوشنویسی سیاه قلم تیره‌تر و متراکم‌تر می‌شود تا حتی در نور نیز ماندگاری زیادی داشته باشد. برعکس، جوهرهای خوشنویسی قلم چشمه سردتر و مایل به آبی هستند و به سرعت محو می شوند.

کیفیت کاغذ

اگرچه این خاصیت جوهر نیست، اما کیفیت کاغذ شما تأثیر قابل توجهی بر انتخاب جوهر شما دارد، به خصوص اگر به دنبال جوهر خودکاری هستید. اگر در حال نوشتن بر روی کاغذ مناسب با قلم فواره هستید، می توانید از هر جوهری که می خواهید استفاده کنید.

مایع بودن مرکب

خیس بودن یا جریان جوهر به سرعت عبور آن از قلم اشاره دارد. برخی از خوشنویسان بهترین مرکب خوشنویسی مرطوب را ترجیح می دهند و برخی دیگر مرکب های خشک را ترجیح می دهند. جوهرهای مرطوب معمولاً نرم‌تر از جوهرهای خشک هستند، اما جوهرهای خشک کمتر باعث ایجاد پر روی کاغذ با کیفیت متوسط ​​می‌شوند. قلم‌ها نیز می‌توانند خیس یا خشک باشند، بنابراین من به شما پیشنهاد می‌کنم جوهری انتخاب کنید که رطوبت قلم شما را تحسین کند.

در نتیجه

خوشنویسی یکی از بهترین هنر ایرانی‌ها می‌باشد که طرفدار بسیاری دارد و افراد بسیار زیادی نیز وجود دارد که در این زمینه مشغول به فعالیت هستند، این هنر دارای چندین ابزار می‌باشد که مرکب می‌تواند مهم‌ترین ابزار این هنر باشد این ابزار به قدری مهم است که بدون آن هیچ هنری صورت نخواهد گرفت، مرکب‌ها می‌توانند بر اساس قیمت و همچنین کیفیتی که دارند بر چندین دشته تقسیم‌بندی شوند تا هرکس بر اساس نیاز و همچنین بوجه‌ای که دارد بتواند محصول مورد نظر خود را تهیه و خریداری کند، که در این مقاله سعی کردیم به چندین مورد از بهترین آن‌ها بپردازیم که طرفدار زیادی دارند و افراد زیادی هستند که سعی می‌کنند از این مرکب‌ها استفاده کنند اکنون این مقاله به پایان رسیده‌امید واریم بتوانید تمام استفاده را از این مقاله ببرید اگر در زمینه‌ی بهترین مرکب خوشنویسی سؤالی داشتید می‌توانید از طریق نظرات همین صفحه ما با در میان بگذارید ما نیز سعی خواهیم کرد در کمترین زمان ممکن پاسخ گوی شما عزیزان باشیم ما منتظر نظرات ارزشمند شما هستیم

 

3 دیدگاه در “بهترین مرکب خوشنویسی متعلق به کدام برند است

  1. اسحق اسدپور گفت:

    با سلام .من برای خوشنویسی بهترین برنهای موجود خریداری کردم .ولی متاسفانه بعد از مدتی کیفیت جوهر خراب میشود و رنگ مشکی بصورت خاکستری کم رنگ نوشته میشود.علت را نمیدانم لطفا راهنمایی فرمایید

  2. ناشناس گفت:

    از سایت قلمتراش مرکب و چند وسیله دیگر خریداری کردم و متاسفانه، در کمال بی مسئولیتی، بدون اینکه به بنده اطلاع داده شود مرکب دیگری فرستادند که بسیااار بی کیفیت هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *