اخبار و اطلاعات, وبلاگ

خرید انواع قلمتراش خوشنویسی

خرید انواع قلمتراش خوشنویسی

سایت قلمتراش دات آی آر  اولین و بزرگترین سایت فروش ابزار و لوازم تخصصی خوشنویی در ایران می باشد، قلمتراش دات آی آر  تنها فروشگاه اینترنتی تخصصی خوشنویسی و نقاشیخط دارای نماد اعتماد الکترونیک ایران از وزارت صنایع و معادن بوده و یک مرجع رسمی برای همه هنرمندان این شاخه های هنری می باشد.

قلمتراش 4 تیغه بیزن صفاری باربند دو سر کنجشک (7) 

از آنجا که بررسی و خرید و فروش قلمتراش های خوشنویسی نو و دست دوم اولویت کار ما در قلمتراش دات آی آر بوده لذا قصد داریم علاوه بر خدمات فروش و ارائه ابزار و لوازم تخصصی خوش نویسی ، جهت رفاه حال هنرمندان و کلکسیونر های گرامی از این تاریخ به بعد خدمت جدیدی را ارائه دهیم، قلمتراش های نو یا دست دوم شما عزیزان که به هر دلیل قصد فروش یا معاوضه آن را دارید با بررسی کارشناسی خریداری و یا ترتیب معاوضه آن با یک کار دیگر داده میشود.

شایان ذکر است که هر کاری که جهت فروش ارائه می شود با توجه به نو و کارکرده بودن آن، قدمت ساخت و استاد سازنده قلمتراش و همچنین جنس تیغه و دسته، اندازه و سایر خصوصیاتی که دارد بررسی می شود و به منصفانه ترین قیمت و بالاترین پیشنهاد ممکن خریداری می شود.

از دیگر امکاناتی که از این پس به هنرمندان و کلکسیون داران گرامی ارائه میشود فروش امانی کالاهای آنها می باشد، به نحوی که قلمتراش شما بعد از تایید اصالت در سایت قرار داده میشود و به مشتریان با قیمت منصفانه ای که شما پیشنهاد میدهید معرفی میگردد، پس از فروش کالا ترتیب ارسال آن داده شده و وجه مورد نظر به حساب شما واریز میشود.

لطفا” دقت داشته باشید که جهت بررسی کالاهای خود از طرف کارشناسان ما در قدم اول باید عکس هایی واضح از نمای کلی و همچنین تیغه ، دسته و باربندهای آن ارائه دهید، همچنین مهر سازنده را به وضوح تصویربرداری کنید و برای ما ارسال کنید راه های ارسال تصاویر از طریق ایمیل و یا تلگرام بوده و در صورت توافق نهایی سایر مراحل شامل ارسال کالا و پرداخت وجه آن صورت میگیرد.

توجه به این نکته ضروری می باشد که کلیه اقلام بعد از ارسال و رویت اصل کالا از نزدیک تایید نهایی می شده و معامله قطعی میشود، پس در ارسال مشخصات و تصاویر رعایت انصاف و حقیقت را بکنید تا از متضرر شدن هر دوطرف جلوگیری بعمل آید.

 

معاوضه قلمتراش:

علاوه بر خرید و فروش قلمتراش ها شما میتوانید قلم تراش های نو یا کارکرده خود را با قلمتراش های موجود در سایت قلمتراش داتکام نیز معاوضه کرده و از خدمات سایت قلمتراش دات ای آر استفاده کنید، جهت تعویض شرایط ارسال تصاویر و کالا به همان منوال که در بالا اشاره شد بوده و بعد از تایید نهایی اصالت و سلامت کالا با قلمتراش یا قلمتراش های انتخاب شده از سوی شما تعویض میگیرد.

 

قلمتراش-دو-تیغه-دوسر-کبوتر-بیژن-صفاری-(5)

تلفن تماس و تلگرام:

09137218280 – 09210424139

 

ایمیل ارتباط:

ghalamtarash.ir@gmail.com

1 دیدگاه در “خرید انواع قلمتراش خوشنویسی

  1. جواد غلام نژاد گفت:

    باسلام.من تازه یک سنگ رومی به قیمت۵۰هزارتومان سفارش دادم.میخواستم بدونم همون سنگ سبزیکه صاف وصیقلی درتصاویرگذاشتینوبرام میفرستین؟چون برای کارم اهمیت داره.ممنون میشم پاسخ بدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *