آموزش تکنیک های نقاشی خط, آموزش خوشنویسی, معرفی محصولات, وبلاگ

معرفی بهترین برند برای خرید مرکب خوشنویسی

مرکب خوشنویسی

 

خوشنویسی یکی از بهترین هنر‌هایی می‌باشد که افراد زیادی به آن علاقه و دوست دارند همیشه از آن استفاده کنند، خوشنویسی دارای چندین ابزار مختلف می‌باشد که یکی از بهترین و مهم‌ترین ابزار موجود در خوشنویسی مرکب است که باید حتماً وجود داشته باشد بدون داشتن چنین ابزاری هیچ هنری صورت نخواهد پذیرفت، مرکب‌هایی که در بازار هستند بر اساس قیمت و کیفت‌هایی که دارند به چندین دسته تقسیم‌بندی می‌شوند تا اگر یک شخص قصد خرید داشت به راحتی بتواند محصول مورد نظر خود را انتخاب و سپس خریداری نماید. ما در این مقاله امروز قصد داریم در مورد نحوه‌ی خرید مرکب خوشنویسی اطلاعاتی را در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم تا اگر یک زمانی قصد خرید داشتید بدانید چه محصولی را از کجا خریداری کنید پس برای کسب این اطلاعات در ادامه‌ی این مقاله همراه ما باشید.

مرکب‌ها همانطور که گفته شد بر چندین دسته تقسیم‌بندی می‌شوند که معروف‌ترین این مرکب‌ها، مرکب‌های سنتی یا دست ساز هستند که بسیار نیز مورد استقبال هنرمندان قرار گرفته است. از موادی همچون دوده، مازو، زاج، صمغ عربی، نشاسته برای ساختن یک مرکب سنتی استفاده می‌کنند، یکی از نکات مهمی که باید به آن توجه کنیم، این است که برای دانگ‌های مختلف، غلظت‌های مختلف نیز مورد نیاز است. مثلاً برای دانگ کتابت، مرکب باید غلظت زیادی داشته باشد و برعکس، برای دانگ درشت این غلظت باید کم باشد. یکی از مهمترین ویژگی‌های مرکب خشک، توانایی آماده‌سازی آن با غلظت دلخواه و مورد نیاز برای هر نوع دانگ نوشتار یا قلم نی است.

تاریخچه ی خوشنویسی

خوشنویسی یک هنر و سبک نوشتاری است که بیش از 3000 سال است که در شرق آسیا وجود داشته است. این هنر افتخاری در آسیا است و روشی که خوشنویسان شخصیت‌ها را بر روی کاغذ خاص ترسیم می‌کنند، امکان نمایش طیف وسیعی از احساسات و عواطف را فراهم می‌کند، بسیار فراتر از آنچه که چاپ می‌شود. نوع خطی که نویسنده استفاده می کند می تواند به طور گسترده ای به هدف آنها بستگی داشته باشد. مکاتبات معمولی، شعر و نامه های سلطنتی همگی از نوع متفاوتی از خط استفاده می کنند و اغلب بر روی نوع خاصی از کاغذ نوشته می شوند. خوشنویسی از راست به چپ نوشته و خوانده می شود و علامت بزرگ یا کوچک ندارد. با این حال، شکل هر شخصیت روی کاغذ نشان دهنده موقعیت آن در درون فکر است. خوشنویسی به عنوان یک هنر باستانی در طول سالیان متمادی با فراز و نشیب هایی رواج داشته است

 

بهترین مرکب های خوشنویسی

در بند‌های گذشته اگر همراه قلمتراش بوده باشید قطعاً با این که مرکب چیست و چرا این ابزار خوشنویسی اینقدر می‌تواند جذاب باشد اطلاعاتی را دریافت کرده‌اید اکنون در این قسمت از مقاله قصد داریم اطلاعاتی را در مورد بهترین مرکب‌های موجود در بازار در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم تا اگر قصد خرید مرکب خوشنویسی را داشتید بتوانید ابتدا اطلاعاتی در مورد آن محصول کسب کرده و سپس خریداری نمایید اکنون اگر در تصمیمی که گرفته شده محکم هستید و قصدتان خرید است بهتر است در ادامه همراه ما باشید تا به برخی از این مرکب‌ها بپردازیم همانطور که می‌دانید مرکب‌ها از نظر کیفیت و قیمت به چندین دسته در تعداد بالا تقسیم‌بندی می‌شوند که ما اکنون قصد داریم به چندین مدل از بهترین برند‌ها بپردازیم.

 

خرید مرکب خوشنویسی

1 – مرکب خوشنویسی آیشن

اگر بخواهیم یکی از مرکب‌های خوشنویسی را که به صورت سنتی ساخته شده است را نام ببریم باید مرکب آیشن را انتخاب کنیم، این نوع مرکب یکی از بهترین مرکب‌های خوشنویسی می‌باشد که بیش از یک قرن توسط خانواده‌ی آیشن و بدون مواد شیمیایی ساخته و برای هنرمندان عزیز که نیاز به چنین مرکبی دارند عرضه می‌گردد تا آنان نیز بتوانند به خوبی بر اساس نیاز‌هایی که به این مرکب دارند از آن استفاده کنند. همچنین لازم به ذکر است که این مرکب توسط آقای حسین آیشن، از هنرمندان خوب کشورمان، تهیه شده که در اختیار شما عزیزان قرار می‌گیرد. ماندگاری این مرکب طبق آزمایشات بین ۲۰۰ تا ۵۰۰ سال تخمین‌زده شده و می‌توان گفت که ماندگاری بسیار زیادی نسبت به مرکب‌های شیمیایی موجود در بازار دارد و این مرکب بر اساس جذابیتی که دارد مورد تأیید بسیاری از هنرمندان قرار گرفته که از آن برای خوشنویسی، نگارگری و تذهیب استفاده می‌کنند.

نکته: اگرقصد خرید این محصول را دارید بهتر است ابتدا قبل از خرید اطلاعاتی درمورد کیفیت و همچنین قیمت آن کسب کنید که برای این کاربهتر است وارد لینک قرار داده شده شوید و محصول مورد نظر خود را ابتدا بررسی و سپس خریداری نمایید.خرید مرکب خوشنویسی

2 – مرکب خوشنویسی امیران

یکی دیگر از مرکب‌های خوشنویسی سنتی مرکب‌امیران می‌باشد که از بهترین کیفیت نیز برخوردار می‌باشد به دلیل کیفیت و قیمت مناسبی که دارد به یکی از پرفروش‌ترین محصولات در ایران تبدیل شده و به خاطر این محبوبیت است که بسیاری از هنرمندان سعی می‌کنند از آن استفاده کنند و این محصول ۱۰۰ درصد برای همه شناخته شده است و کمتر کسی وجود دارد که در زمینه‌ی هنر و خوشنویسی فعالیت داشته باشد ولی اطلاعاتی در مورد این محصول نداشته باشد. مرکب خوشنویسی‌امیران در چندین نمونه رنگبندی تولید و عرضه می‌گردد تا همه‌ی هنرمندانی که به چنین محصولی نیاز دارند بتوانند به خوبی رنگ مورد استفاده‌ی خود را تهیه و خریداری کنند.

بنده با توجه به تجربه‌ای که در این چند سال کسب کرده‌ام برای شما عزیزان رنگ مشکی این محصول را پیشنهاد می‌کنم، رنگ مشکی این محصول یکی از رنگ‌های پرطرفدار می‌باشد که بسیار برای خوشنویسی به زبان انگلیسی می‌تواند مناسب باشد این مرکب دارای غلظت و کشش بسیار مناسبی است شما برای خوشنویسی با این مرکب (به جز در بعضی موارد) نیازی به تغییر غلظت آن نخواهید داشت، در صورتی که برای استفاده از مرکب‌های رنگی‌امیران حتماً باید در ابتدا آن را غلیظ‌تر و بر روی مقوا‌های ضخیم‌تری خوشنویسی کرد البته مرکب‌های رنگی‌امیران ممکن است برای خوشنویسی فارسی مناسب باشد اما در مورد کارایی آن در زمینه خوشنویسی انگلیسی باید گفت کمی شما را به دردسر میاندازد. پس با این وجود اگر قصد خرید دارید بهتر است از رنگ مشکی این محصول خریداری کنید زیرا هم کیفیت بهتری دارد و هم کارایی بیشتر!!

نکته: اگر قصد دارید رنگ‌بندی دیگر این محصول را ببینید بهتر از وارد لینک زیر شوید به این صورت می‌توانید به تمامی رنگ‌بندی‌های این محصول دست پیدا کرده و بهترین را برای خود بر اساس نیازی که به این محصول دارید خریداری نمایید.

خرید مرکب خوشنویسی

 

3 – مرکب خوشنویسی ساج

یکی دیگر از بهترین برند‌هایی که می‌توانید برای خرید مرکب خوشنویسی انتخاب کنید، برند ساج می‌باشد که مرکب‌هایی که با استفاده از این برند ساخته می‌شوند غلظت رنگ و همچنین کشش بسیار خوبی دارند و به این ۲ دلیل باعث شده نزد هنرمندان بسیار محبوب واقع گردد، مرکب ساج به دلیل ترکیب بسیار خوبی که دارد مقاومت بالایی در مقابل عوامل طبیعی از جمله رطوبت ونور خورشید دارد این مرکب در چندین رنگ مختلف تولید و عرضه می‌گردد که امکان ترکیب رنگ‌ها نیز وجود دارد چنین ویژگی‌هایی است که این محصول را اینقدر محبوب کرده که باعث شده به یکی از پر فروش‌ترین محصولات در سال گذشته تبدیل شود. و اگر بخواهیم به ویژگی دیگر این محصول بپردازیم باید بگوییم رنگ قهوه‌ای که این محصول دارد مناسب دانگ قلم بوده و هیچ محدودیتی نیز ندارد اکنون با چنین ویژگی‌هایی اگر قصد دارید رنگ‌بندی دیگر این محصول را ببینید بهتر از وارد لینک زیر شوید به این صورت می‌توانید به تمامی رنگ‌بندی‌های این محصول دست پیدا کرده و بهترین را برای خود بر اساس نیازی که به این محصول دارید خریداری نمایید.

خرید مرکب خوشنویسی

4 – مرکب خوشنویسی سیمین خط

همانطور که در پیش‌تر نیز گفته شد مرکب یکی از بهترین ابزار در خوشنویسی است که بدون آن هیچ هنری صورت نخواهد گرفت. مرکب‌ها در نمونه و مدل‌های مختلفی تولید و عرضه می‌گردند تا هر هنرمند که قصد خرید دارد بداند چه محصولی با چه کیفیتی را باید برای خود خرید کند، که یک نمونه‌ی بارز این محصول مرکب خوشنویسی سیمین خط است که در این قسمت مقاله قصد بررسی آن را خواهیم داشت سیمین خط یکی دیگر از بهترین برند‌های تولید مرکب در ایران می‌باشد که سال‌های زیادی هست در این عرصه مشغول به فعالیت است و هنرمندان و خوشنویسان زیادی نیز هستند که با این برند به طور کامل آشنا هستند، تنوع رنگی که در این محصول وجود دارد و همچنین قیمت بسیار مقرون به صرفه‌ی آن باعث شده نزد هنرمندان بسیار محبوب واقع گردد و از آن برای خوشنویسی‌هایی که انجام می‌دهند استفاده کنند.

نکته: همانطور که گفته شد این مرکب از نظر رنگ‌بندی و همچنین قیمت به چندین نمونه تقسیم‌بندی می‌شوند که اگر قصد دارید تمام این رنگ‌بندی هارا ببینید بهتر است وارد لینک قرار داده شده شده و به صفحه‌ی محصولات مرکب خوشنویسی سیمین خط راهی شوید.

 

خرید مرکب خوشنویسی

5 – مرکب خوشنویسی شاهد

نمونه دیگری از این مرکب‌ها که قصد بررسی آن را داریم مرکب شاهد می‌باشد که یکی از بهترین‌ها بوده و مورد محبوب بسیاری از هنرمندان نیز قرار گرفته است، اگر قصد خرید مرکب را دارید می‌توانید از این نمونه محصول استفاده کنید زیرا هم از بهترین کیفیت برخوردار است و هم از بهترین قیمت!!! و قیمتی که دارد نسبت به کیفیت آن از بسیار ارزان است، مرکب خوشنویسی شاهد از غلظت بالایی برخوردار است و می‌توانید برای رقیق کردن آن از آب استفاده کنید و با استفاده از قلم نی و یا قلمو جهت خلق آثار هنری خود استفاده نمایید. مرکب شاهد مناسب برای تکنیک‌های آب رنگ، آب مرکب، نقاشی خط، خطاطی، نقاشی روی بوم و مقوا، کاغذ و مقوا گلاسه و… مناسب می‌باشد. این محصول را باید قبل از استفاده خوب حتماً بخوبی تکان داده شود، این محصول دارای چندین نمونه رنگ‌بندی می‌باشد که اگر قصد دارید تمام این رنگ‌بندی هارا ببینید بهتر است وارد لینک قرار داده شده شده و راهی صفحه‌ی محصولات مرکب خوشنویسی شاهد شوید.

خرید اینترنتی مرکب خوشنویسی

دیگر مثل گذشته نیست و با گسترش فضای اینترنت همه می‌توانند هر محصولی که نیاز دارند را با استفاده از فضای اینترنت برای خود خریداری کنند اگر قصد خرید دارید بهتر است به خاطر برخی از مزیت‌ها محصولات خود را به صورت اینترنتی خرید کنید و اما این مزیت‌ها کدام‌اند؟

۱ – باعث صرفه‌جویی در زمان و وقت می‌شود.

۲ – راحتی خرید در منزل

۳ – از یک محصول چندین نمونه وجود خواهد داشت و می‌توانید برای خود بهترین را انتخاب نمایید.

۴ – به صورت اینترنت می‌تواند تخفیف خیلی خوبی بگیرید و یک محصول را با بهترین قیمت خریداری کنید.

۵ – می‌توانید با خواندن نظرات اطلاعات خوبی در مورد محصول کسب کرده و سپس اقدام به خرید نمایید.

به خاطر این دلایل بهتر است اگر قصد خرید دارید به صورت اینترنتی هر نمونه محصول را که دوست دارید خرید کنید اما به این نکته توجه کافی داشته باشید قبل از خرید باید اطلاعات خوبی در مورد آن سایت نیز برای خود کسب کنید و هر سایتی که در رتبه‌های اول قرار دارد بهترین نیستند!!! شما می‌توانید با استفاده از بخش نظرات یک سایت، آن سایت و محصول مورد نظر را بررسی و سپس خرید نمایید که بنده برای شما عزیزان سایت قلمتراش را پیشنهاد می‌کنم و می‌توانید هر نمونه محصول ابزار و لوازم خوشنویسی که داشتید را از این سایت برای خود خریداری کنید اما مزیت خرید از قلمتراش چیست؟ که در ادامه به این موضوع نیز خواهیم پرداخت.

مزیت خرید مرکب خوشنویسی از قلمتراش

قلمتراش یکی از بهترین وب سایت‌هایی می‌باشد که در زمینه‌ی فروش ابزار و لوازم تخصصی خوشنویسی و طراحی و نقاشی سابقه‌ی چندین و چند ساله دارد که فعالیت خود را از سال ۱۳۸۹ شروع کرده و بیش از یک دهه می‌باشد که در این زمینه مشغول به فعالیت است فروشگاه قلمتراش بهترین مکان برای خرید اینترنتی کالا‌های هنری مورد نیاز شما در ایران است. “اصل بودن کالا، “گارانتی بازگشت”، ” ارسال سریع” و “مشاوره تخصصی” از ویژگی‌های مهم و اساسی در قلمتراش از نخستین روز تأسیس بوده و تمام سعی خود را کرده تا به آن پایبند باشد. قلمتراش سعی بر آن دارد که روزانه بر تعداد محصولات و تنوع آن بیفزاید تا بتواند نیاز همه‌ی افراد با هر نوع سلیقه را در خرید محصولات هنری مرتفع کند. اگر قصد خرید یک ابزار خوشنویسی مانند مرکب را دارید می‌توانید به راحتی به این مجموعه اعتماد کرده و هر نمونه محصول که دارید را برای خود خریداری نمایید.

در نتیجه

یکی از بهترین ابزار‌های خوشنویسی مرکب خوشنویسی می‌باشد که با استفاده از این ابزار می‌توانیم طرح‌های زیبا و جذابی را رسم کنیم، مرکب از نظر کیفیت، رنگ، قیمت، برند به چندین دسته تقسیم می‌شوند که در این مقاله سعی کردیم به ۵ مورد از آن بپردازیم تا اگر قصد خرید داشتید بدانید کدام برند می‌تواند برای خرید بهترین باشد و آن را برای خود خریداری کرده و در کار‌هایی که می‌تواند ضروری باشد مورد استفاده قرار بدهید، اکنون این مقاله به پایان رسیده‌امید واریم بتوانید تمام استفاده را از این مقاله ببرید اگر در زمینه‌ی خرید مرکب خوشنویسی سؤالی داشتید می‌توانید از طریق نظرات همین صفحه ما با در میان بگذارید ما نیز سعی خواهیم کرد در کمترین زمان ممکن پاسخ گوی شما عزیزان باشیم ما منتظر نظرات ارزشمند شما هستیم

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *