شناخت ابزار و مواد نقاشیخط, معرفی محصولات, وبلاگ

ایرو کالر اشمینگ schmincke aero color

مرکب اشمینگ

ایرو کالر اشمینگ schmincke aero color

جوهر اشمینگ ایرو کالر پروفشنال یکی از با کیفیت ترین و بهترین رنگ های هنری دنیا می باشد.

مرکب اشمینک ایرو کالر با رنگ های فوق براق و بسیار زیبا در دونوع ترانسپارنت (transparent) و اپک(Opaque) در بسته بندی های 28 و 125 و 250 و 1000 میلی لیتر به بازار عرضه میشوند.

بسته بندی های مختلف مرکب اشمینگ

بسته بندی های مختلف مرکب اشمینگ آلمان

Finest acrylic ink عبارتی است که بر روی بسته بندی های اشمینگ درج شده است، و تاکید می کند به مصرف کننده که با کیفیت ترین رنگ را در اختیار خواهد داشت.جوهرهای اشمینگ ایروکالر، رنگ اکرلیک مایع هستند و برای مصارف هنری بسیار پر کاربرد هستند، یعنی با آب قابل حل شدن هستند و رقیق کننده و حلالشان آب می تواند باشد اما خاصیت منحصر به فردشان این می باشد که بعد از خشک شدن با آب پاک نمیشوند به معنای دیگر ضد آب هستند!!

از جمله موارد پر کاربرد اشمینگ ایروکالر می توان به خطاطی و خوشنویسی، کالیگرافی، نقاشی، ایربزاش، قلم فلزی، گرافیک، قلم موهای آبرنگ، روتوش و مارکرهای تخصصی اشمینگ اشاره کرد.

جوهر اشمینگ در بطری های 28 میلی لیتری شیشه ای با درب قطره چکان دار عرضه میشوند

مرکب اشمینگ 28 میلی لیتر

مرکب اشمینگ 28 میلی لیتر

250 میلی لیتری پلاستیکی با درب قیفی

مرکب 250 میلی لیتری اشمینگ

جوهر اشمینک 250 میلی لیتری

و هم چنین در بسته بندی پلاستیکی 1 لیتری با درپوش قیفی شکل برای استفاده آسان

مرکب 1 لیتری اشمینک

جوهر اشمینگ آلمانی 1 لیتری

مرکب های 28 میلی لیتری اشمینگ با تنوع رنگ 60 رنگی خود بالاترین گستردگی را بین محصولات schmincke دارند، بعد از آن بطری های 250 میلی لیتری با تنوع رنگی 24 تایی و سپس بطری های 1 لیتری با تنوع رنگ 5 تایی ( فقط رنگ های اصلی).

توجه داشته باشید که فقط اشمینگ را از نمایندگی های مجاز اشمینگ در ایران از جمله قلمتراش دات آی آر خریداری کنید و فقط در بسته بندی های اورجینال اصلی آلمان تا از اصالت کالا مطمین بوده و هم چنین کیفیت تضمین شده واقعی را ببینید چون مرکب های مشابه و غیر اورجینال با بسته بندی های عجیب و غریب اما با نام اشمینک در بازار دارای کیفیت اصلی نبوده و ناخالصی دارند!!!

جوهر های ایرو کالر اشمینگ به خودی خود آماده بوده و قابل استفاده هستند، اما بسیاری از خوشنویس ها و نقاشان برای اجرای تکنیک های مختلف و یا کارهای متفاوت ممکن است احتیاج به رقیق کردن این مرکب داشته باشند که سایت قلمتراش دات آی آر توصیه میکند جهت رقیق کردن مرکب اشمینگ از مدیوم های آنها استفاده کنید جهت دسترسی به این مدیوم ها لطفا از طریق لینک زیر که در سایت قلمتراش موجود است اقدام کنید (خرید مدیوم اشمینگ) .

Schmincke---Aero-Opak-Medium-

مدیوم اشمینگ

از دیگر خصوصیات بارز و منحصر به فرد اکرلیک های اشمینگ بدون بو بودن آنها می باشد، هنرمندان و هنرجوهایی که به بوی بد رنگ های هنری حساسیت دارند بهترین گزینه برای فرار از این مشکل را در اختیار دارند.

ثبات رنگ و ماندگاری بسیار بالای آنها، راحتی در استفاده، مدیوم های حرفه ای، قیمت مناسب و در دسترس بودن آنها از دیگر خصوصیات بارزی است که برای ایروکالر اشمینگ می توان گفت.

این مقاله در تحریریه سایت قلمتراش دات آی آر تهیه شده و کپی برداری از آن با ذکر منبع مجاز می باشد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *