آموزش تکنیک های نقاشی خط, آموزش نقاشیخط, معرفی محصولات, وبلاگ

کاتر قلمی الفا حرفه ای جذاب

کاتر قلمی الفا حرفه ای

[vc_row][vc_column][vc_cta h2=”” txt_align=”right” shape=”round” style=”3d” color=”grey”]

ممکن است تا به حال کاتر‌های زیادی را از نزدیک دیده باشید و حتی ممکن است که با آن‌ها نیز کار کرده‌اید و بدانید که کاتر چیست و چه کار برد‌هایی می‌تواند داشته باشد و اما ما به رسم عادت در این مقاله قصد داریم در مورد یکی از بهترین برند‌های کاتر یعنی کاتر قلمی الفا صحبت کنیم باید بدانیم که این محصول چیست و چه کاربرد‌هایی می‌تواند داشته باشد و همچنین چرا به یکی از بهترین برند‌ها تبدیل شده است پس برای کسب این اطلاعات بهتر است در ادامه‌ی این مقاله همراه تیم قلمتراش باشید تا باهم به مبحث کاتر قلمی الفا حرفه ای بپردازیم.

کاتر آلفا

 

کاتر قلمی الفا حرفه ای

کاتر قلمی الفا حرفه ای

در کاتر‌ الفا تیغه‌های کاربردی و همچنین بسیار مختلفی وجود دارد که برای برش ظریف مقوا و ساخت انواع کار‌های هنری می‌تواند بسیار پر کاربرد باشد و همچنین این تیغه‌ها بسیار تیز و برنده است که یکی از تیغه‌های این کاتر KB۴-F نام دارد که برای برش زایده‌های توی کار دستی و تمیز کاری روی سطوح کاربرد دارد. در کل اگر برای برش و همچنین کار‌های هنری قصد خرید یک کاتر را دارید بنده به شما کاتر قلمی الفا حرفه ای را پیشنهاد می‌کنم که یک محصول درجه یک و بسیار پر کاربرد است

ویژگی‌های اساسی کاتر

کاتر‌ها از انواع قطعات مختلفی همچنون بدنه، تیغه، ریل تیغه و نگهدارنده ریل تیغه تشکیل می‌شوند یکی از مهم‌ترین نکات که باید در هنگام خرید کاتر به آن توجه کافی داشته باشیم بحث ریل تیغه می‌باشد که بسیار مهم است این ریل باید بسیار نرم و همچنین سالم باشد تا درهنگام کار دچار مشکل نشود اگر کاتری تا به حال در دست گرفته باشید قطعاً دیده‌اید که این ریل‌ها بر روی کاتر‌ها قرار گرفته‌اند تا به راحتی دست به کمک آن به بالا و پایین حرکت کند و باعث باز شدن کاتر شود مهم‌ترین گزینه‌ی دیگر بحث بدنه و همچنین تیغه‌ی کاتر می‌باشد که بسیار نیز مهم بوده و در حین خرید باید توجه کافی به این دو مورد داشته باشید. که در ادامه شما را با بحث بدنه و انواع تیغه‌ی کاتر بیشتر آشنا خواهیم کرد برای کسب اطلاعات بیشتر و دقیق‌تر در ادامه همراه ما باشید.

تیغه یا کاتر چیست؟

 

کاتر قلمی الفا حرفه ای

کاتر قلمی الفا حرفه ای

قطعاً می‌دانید که کاتر چیست، کاتر ابزاری بسیار تیز است که برای بریدن اجسام بسیار نازک نظیر موکت، مقوا، پلاستیک و… می‌تواند کاربرد‌های بسیار زیادی داشته باشد اگر کاتر را از نزدیک دیده باشید قطعاً دیده‌اید که کاتر‌ها از ۲ قسمت بدنه و تیغه تشکیل شده‌اند که هر کدام برای خود می‌تواند مشخصاتی داشته باشد برای مثال بدنه‌ی تیغه می‌تواند در انجام کار‌هایی که انجام می‌دهید تأثیر زیادی داشته باشد اگر بدنه‌ی آن از جنس خوبی ساخته شده باشد می‌توانید به راحتی آن را در دست گرفته و از آن استفاده کنید و اما اگر بدنه‌ی خوبی نداشته باشد چی؟ برای مثال اگر از بدنه‌ی آهن یا حتی چوب تشکیل شده باشد می‌تواند دست شما را خسته کند و از کار نیز‌ زده شوید پس در هنگام خرید کاتر به بدنه‌ی آن نیز توجه کافی داشته باشید که می‌تواند بسیار مهم باشد.

اما تیغه‌ی کاتر که قطعاً کاربرد آن را می‌دانید که برای برش استفاده می‌شود هر کاتر می‌تواند از چندین تیغه تشکیل شده باشد تا درصورت کندی یا حتی خرابی بتوانید به راحتی آن تیغه را عوض کرده و تیغه‌ی جدید جایگزین کنید در برخی اشکال، این تیغه به صورت دوطرفه می‌باشد تا وقتی یک طرف تیغه کند شد بتوان از قسمت دیگر آن استفاده کرد. البته ناگفته نماند که این تیغه بسته به نوع سازنده آن می‌تواند قابل تعویض یا غیرقابل تعویض باشد.

رنگ های مختلف تیغه:

تیغه‌های کاتر در ۲ رنگ مشکی و نقره‌ای وجود دارند که تیغه نقره‌ای از کربن با کیفیت ساخته شده تا بتوانیم از آن در انواع کار‌های مختلف استفاده کنیم تیغه‌های مشکی برای کاربرانی ساخته شده است که نیاز به لبه‌های واضح‌تر برای انجام برش‌هایشان دارند. این تیغه‌ها ۲۵% وضوح و سرعت بیشتری نسبت به تیغه‌های نقره‌ای دارند. اگر برای شما طول عمر تیغه مهم نیست و فقط سرعت عملکرد می‌تواند مهم باشد بهتر است از تیغه رنگ مشکی استفاده کنید و اگر سرعت برای شما مهم نیست و طول عمر بیشتری می‌خواهید بهتر است از تیغه نقره‌ای استفاده کنید زیرا از کیفیت بهتری نسبت به رنگ سیاه تشکیل شده و همچنین طول عمر بیشتری دارد. و البته به غیر از کیفیت کاربرد‌هایی نیز دارد برای مثال کاربر با کارکردن با آن خسته نمی‌شود و این می‌تواند بسیار نیز مهم باشد.

شناخت انواع مختلف تیغه کاتر و کاربرد کاتر

در بند‌های گذشته اگر همراه ما بوده باشید قطعاً شما را با این که تیغه‌ی کاتر چیست و همچنین  رنگبندی آن آشنا کردیم اکنون قصد داریم در مورد انواع تیغه اطلاعاتی را در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم زیرا تیغه‌ی یک کاتر بسیار مهم است و هنگام خرید کاتر باید به آن توجه کافی داشته باشیم، شرکت‌های زیادی وجود دارد که تیغه‌های یک کاتر را بر اساس کیفیت تولید و در بازار‌ها عرضه می‌کنند که هرکدام می‌تواند کاربرد خاص خودش را داشته باشد و ما اکنون قصد داریم به این موارد بپردازیم.

تیغه ۹ میلی‌متری

افرادی که دوست دارند یک برش دقیقی طراحی کنند بهتر است از تیغه ۹ میلی‌متری استفاده کنند زیرا می‌تواند کارایی بهتری نسبت به بقیه‌ی تیغ‌های کاتر داشته باشد که بیشتر از این تیغه برای برش کاغذ دیواری، قالب‌بندی پلاستیک و… می‌توان استفاده کرد.

تیغه ۱۶ میلی‌متری

از این تیغه بیشتر  برای برش‌های نازک و ضخیم استفاده می‌کنند به همین دلیل هرکس قصد خرید داشته باشد بیشتر مشتاق هست از این تیغه خریداری کند چون کاربرد‌های بیشتری نسبت به تیغه ۹ میلی‌متری دارد.

تیغه ۲۵ میلی‌متری

همانطور که از سایز این تیغه پیداست بیشتر برای برش مواد ضخیم استفاده می‌شود. اگر قصد خرید دارید بهتر است تیغه ۱۶ میلی‌متری را خریداری کنید چون می‌توان هم برای برش‌های ضخیم و هم برای برش‌های نازک از این تیغه استفاده کرد.

چگونه میتوانیم یک کاتر انتخاب کنیم

اگر قصد خرید کاتر داشته باشید قطعا باید ابتدا قبل از خرید اطلاعاتی در مورد آن محصول و همچنین کاربرد هایی که میتواند داشته باشد برای خود داشته باشید تا بتوانید یک کاتر درجه یک و همچنین با کیفیتی را خریداری کنید اما چگونه ؟ چگونه میتوانم از کیفیت محصولی که قصد خرید اینترنتی دارم آگاه شوم ؟ برای کسب این اطلاعات بهتر است در ادامه همراه باشید.

یکی از بهترین شرایط که در هنگام خرید کاتر باید توجه کافی به آن داشته باشید بحث بدنه ی آن میباشد که همانطور که در بند های گذشته نیز گفته شد بدنه میتواند بسیار مهم باشد منظور ما از بدنه ، یعنی شما باید از بدنه ای استفاده کنید که به خوبی در دستتان جای و باعث خسته شدنتان نشود که با خرید کاتر قلمی الفا حرفه ای جذاب میتوانید برای خود چنین محصولی با این کیفیت خریداری کنید. این نمونه کاتر ها به دلیل مقاومت بالایی که دارند گزینه ی بسیار مناسبی برای خرید هستند که میتوانید از آن ها استفاه کنید. همچنین داشتن تیغه تیز و برنده از مهم ترین شرایط خرید یک کاتر خوب است.

نکته: اگر قصد دارید این محصول را از نزدیک دیده و از کیفیتی که می‌تواند داشته باشد با خبر شوید بهتر است از لینک قرار داده شده استفاده نمایید، به این صورت می‌توانید تمام محصولات کاتر را که با برند الفا ساخته شده‌اند را ببینید.

قیمت کاتر قلمی الفا حرفه ای

کاتر قلمی الفا حرفه ای

کاتر قلمی الفا حرفه ای

قیمت کاتر‌ها بر اساس کیفیت‌هایی که دارند به چندین دسته تقسیم‌بندی می‌شوند تا افراد بر اساس نیاز و همچنین بوجه‌ای که دارند محصول مورد نظرشان را خریداری کنند اگر شخصی قصد خرید یک محصول را داشته باشد به اولین چیزی که فکر می‌کند قیمت می‌باشد حتی زود‌تر از کیفیت! پس با این وجود قیمت یک محصول می‌تواند بسیار مهم باشد و متأسفانه به دلیل تغییر قیمت‌ها قادر به درج قیمت در سایت نیستیم و اگر قصد دارید در مورد قیمت این محصول اطلاعات دقیق‌تری را کسب کنید بهتر است از لینک قرار داده شده در همین صفحه استفاده کنید با وارد شدن به این لینک می‌توانید قیمت محصول را در کنار کیفیت هر محصول بررسی کنید.

خرید اینترنتی کاتر قلمی الفا حرفه ای

امروزه با گسترش فضای اینترنت و همچنین فضای مجازی بسیاری از کسب و کار‌های فیزیکی بسیار کمرنگ شده‌اند و بیشتر روی به بحث فروش در اینترنت آورده‌اند، اینترنت یک بستر فوق‌العاده گسترده و بسیار جذاب برای کاربران چه ایرانی و چه غیر ایرانی می‌باشد که می‌توانند هر نوع محصول که دوست داشته باشند را با استفاده از اینترنت سفارش داده و سپس آن را برای خود خریداری کنند همچنین می‌توانند هر نوع محصول را با استفاده از اینترنت به فروش بگذارند که این یک مزیت فوق‌العاده‌ی استفاده از اینترنت می‌باشد، خرید از اینترنت می‌تواند مزیت‌های بسیاری داشته باشد

برای مثال بسیار مقرون به صرفه می‌باشد و اگر قصد خرید یک محصول را داشته باشید می‌توانید ان محصول را با قیمت بسیار کمتری نسبت به بازار خریداری کنید و همچنین با خرید از اینترنت دیگر لازم به رفت و آمد نیست و درخانه و با استفاده از گوشی یا کامپیوتر می‌توانید هر چه تعداد محصول را که دوست دارید را خریداری کنید.

اکنون اگر قصد خرید کاتر قلمی الفا از طریق اینترنت را دارید باید به ابتدا به چندین نکته توجه کافی داشته باشید یکی از این نکات بررسی وب سایت‌هایی که در این زمینه فعالیت می‌کنند می‌باشد که کدام سایت یک محصول با کیفیت و با قیمت کمتری را ارائه می‌دهد که بنده برای شما عزیزان سایت قلمتراش را پیشنهاد می‌کنم اما چرا قلمتراش؟ چرا باید چنین سایتی را مرکز خرید خود انتخاب کنیم برای گرفتن جواب، برای این سؤال‌ها بهتر است در ادامه همراه ما باشید تا مزیت خرید از قلمتراش را برای شما عزیزان باز گو کنیم.

مزیت خرید کاتر قلمی الفا از قلمتراش

قلمتراش یکی از بهترین وب سایت هایی میباشد که در زمینه ی خوشنویسی و طراحی و نقاشی فعالیت چندین و چند ساله دارد که فعالیت خود را از سال 1389 در فضای اینترنت شروع کرده است فروشگاه قلمتراش بهترین مکان برای خرید اینترنتی کالاهای هنری مورد نیاز شما در ایران است . “اصل بودن کالا ، “گارانتی بازگشت” ، ” ارسال سریع” و “مشاوره تخصصی” از ویژگی های مهم و اساسی در قلمتراش از نخستین روز تأسیس بوده و تمام سعی خود را کرده تا به آن پایبند باشد . قلمتراش سعی بر آن دارد که روزانه بر تعداد محصولات و تنوع آن بیفزاید تا بتواند نیاز همه ی افراد با هر نوع سلیقه را در خرید محصولات هنری مرتفع کند.اگر قصد خرید چنین محصولی را داشتید برای ما یک افتخار است که سایت ما را مرکز خرید خود انتخاب کنید به این صورت شما میتوانید یک محصول با کیفیت و همچنین بسیار مقرون به صرفه را برای خود خریداری کنید.

در نتیجه

کاتر قلمی الفا حرفه ای یکی از بهترین کاتر‌هایی می‌باشد که برای کار‌هایی همچون برش دادن یا کار‌های تزئینی می‌تواند بسیار پرکاربرد باشد اگر قصد دارید در چنین کار‌هایی برای خود یک کاتر داشته باشید بنده پیشنهاد می‌کنم از کاتر الفا استفاده کنید که در این مقاله سعی کردیم به صورت ۰ تا ۱۰۰ به این مبحث بپردازیم اگر قصد خرید دارید هرگز فرصت را از دست ندهید، اکنون این مقاله به پایان رسیده‌امید واریم بتوانید تمام استفاده را از این مقاله ببرید اگر در زمینه ی کاتر قلمی الفا حرفه ای سؤالی داشتید می‌توانید از طریق نظرات همین صفحه ما با در میان بگذارید ما نیز سعی خواهیم کرد در کمترین زمان ممکن پاسخ گوی شما عزیزان باشیم ما منتظر نظرات ارزشمند شما هستیم

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *