آموزش نقاشی با مداد رنگی, معرفی محصولات

مداد رنگی پلی کروم چیست؟ polychromos اصلی یا تقلبی ؟

مداد رنگ فلزی پلی کروم

مداد رنگی پلی کروم چیست؟ polychromos اصلی را به راحتی بشناسید!

احتمالا شما یا قصد خرید مداد رنگی های پلی کروم را دارید و یا علاقمند به داشتن آنها هستید و یا ممکن است آنها را خریده باشید و الان میخواهید تحقیقات کافی بکنید در هر دسته ای از این افراد باشید این مطلب به شما کمک بسیار بزرگی میکند.کمتر از 5 دقیقه همراه ما باشید تا از نگرانی های خریدهای چند میلیونی و احتمالا ضرر و زیان های آن اگاه شوید و یک اطلاعات جامع و کامل راجب یکی از محبوب ترین مداد رنگی های دنیا بدست آورید.

در مرحله اول برای شناخت مدادرنگی بهتر است درباره انواع این متریال رنگی اطلاعات کسب کنیم.

انواع مداد رنگی

تکنیک نقاشی با مداد رنگی از تکنیک های متداول در نقاشی است که به دلیل سهولت در اجرا و همچنین فراوان بودن مواد لازم در دسترس در همه سنین و در همه سطح ها مورد کاربرد است.قطعا از اولین روزهایی که یک کودک دست به قلم میبرد و شروع به نوشتن و طرح کشیدن میکند مداد را در دست خود میگیرد و چون مداد رنگی دارای تنوع و جذابیت بالایی است همه به ان علاقمند میشوند.در ادامه میخواهیم شمارا با یک محصول فوق حرفه ای آشنا کنیم که همه علاقمندان و هنرمندان در سرتاسر جهان با آن آشنایی دارند.مداد رنگی ها از نظر کیفیت و همچنین قیمت به چندین دسته تقسیم میشوند که هنرمندان بتوانند به خوبی بهترین آن را برای خود انتخاب و در کار هایی که دارند مورد استفاده قرار بدهند که در این قسمت قصد بررسی انواع مداد رنگی را داریم.

1 – مداد رنگی ‌ادمیرال

یکی از انواع مداد رنگی ها مداد رنگی ‌ادمیرال میباشد که ساخت کشور ایران بوده شکل ظاهری این نمونه مداد به صورت 6 ضلعی است که به راحتی در دست قرار گرفته و هیچ گونه خستگی نیز نخواهد داشت که این امر باعث میشود مورد محبوب هنرمندان قرار بگیرد همچنین کیفیت این نوع مداد رنگی نسبت به قیمت و نوع کاربری که در سطح مبتدی تا متوسطه پیشنهاد میشود بسیار بالا میباشد که دارای 12 نمونه رنگ متفاوت است.

این نمونه مدادرنگی که به مداد ارزان قیمت نیز  معروف است برای کودکان میتواند بسیار میتواند مناسب باشد از ویژگی های خاص این مدادرنگی ۱۲ رنگ، کیفیت بالای، ماندگاری رنگ بر روی کاغذ، رنگ های جذاب و شفاف و کیفیت بالای چوب مدادها میتواندباشد.هریگ از این مداد رنگی ها میتواندبه راحتی  تراشیده شود و البته براده ی زیادی نیز تولید نمیکند و  مغزی آن نیز به راحتی نمی شکند.

2 – مداد رنگی پریسما کالر

 

مداد رنگی پریسما کالر

مداد رنگی پریسما کالر

پریسما کالر نمونه ی دیگر از انواع مداد رنگی میباشد که ساخت کشور آمریکا بوده جنس مداد رنگی Prisma Color از بوم است به همین دلیل در طراحی خیلی خب محو میشود پریسما کالر نیز همچون ‌ادمیرال از کیفیت بالایی برخوردار است . پریسماکالر برای دانشجویان و همچنین برای هنرمندان تازه کار طراحی شده است به همین دلیل با موم سفت تری طراحی شده این سری دارای 60 رنگ مختلف است و تنوع کمتری نسبت به سری پریمیر دارد.

موم به کار رفته در مداد رنگی های پریسما کالر باعث نرمی و امکان ترکیب آسانتر آنها شود ولی موم باعث میشود هنگام استفاده یا تیز کردن به راحتی بشکند البته این مشکل میتواند راه حلی نیز داشته باشد که برخی از هنرمندان برای حل کردن این مشکل، مدادها را در مایکروویو قرار می‌دهند. پریسما کالر را باید در دسته مداد رنگی های حرفه ای قرار داد که در سایت قلمتراش حتما در مورد پریسماکالر و انواع مداد رنگی های آن نیز به صورت کامل یک مقاله ارائه میشود.

3 – مداد رنگی لیرا مدل Osiris

لذتی که کوکان از نقاشی میبرند قابل قیاس با هیچ لذتی نیست مداد رنگی هایی که برخی از آن ها به قدری کوچک شده اند که دیگر نمیتوان در دست گرفت ولی با این وجود دور انداخته نمیشود این میتواند علاقه ی آن کودک به آن مداد رنگی یا حتی به رنگ خاصش باشد اولین خطوطی که کودک آن را با نوک تیز مداد رسم میکند میتواند اورا به وجد آورد . شرکت «لیرا» یکی از شرکت‌های معروف در زمینه‌ی طراحی و تولید انواع نوشت‌افزار است که محصولاتی همچنون مداد رنگی لیرا در مدل های مختلف همچنین osiris را تولید و عرضه میکند.

لیرا یک شرکت آلمانی است که در زمینه ی تولید محصول برای هنرمندان، طراحان و همچنین گرافیست ها فعالیت میکند. کیفیتی که محصولات این شرکت دارد باعث شده هنرمندان و طراحان به سمت محصولات این برند روی بیاورند و از مهم ترین محصولات این کشور میتوان به مداد رنگی در مدل Osiris اشاره کرد که در جعبه ی فلزی و همچنین در 36 رنگ برای هنرمندان قابل استفاده است.همچنین سری حرفه ای این شرکت، مدادهای پلی کروم میباشد که دارای کیفیت بسیار خوبی هستند و ساخت کشور آلمان هستند.

4 – مداد رنگ فکتیس مدل gallery collection

 

مداد رنگ فکتیس مدل gallery collection

مداد رنگ فکتیس مدل gallery collection

برند فکتیس که در سال 1995 متولد شد این شرکت محصولات زیادی را از جمله انواع مداد و مدادرنگی، دفتر، خودکار، تراش، پاک‌کن و لوازم‌التحریر را برای هنرمندان عرضه میکند مهم ترین محصول این شرکت مداد رنگ فکتیس مدل gallery collection میباشد که با 24 رنگ متفاوت در اختیار هنرمندان قرار گرفته است خوش دست و همچنین با کیفیت و مداوم بودن این نمونه میتواند از مزایای این مداد رنگی باشد که همین امیر باعث شده هنرمندان بسیاری از آن برای طراحی های خود استفاده کنند.

بدنه ی خوش نقش و خوش تراشی که دارد میتواند در همان اول نگاه شمارا به خود جذب کند این مداد رنگی میتواند تا حدی نیاز هنرمندان را برطرف کند جعبه ی مداد رنگی گالری کالکشن به گونه ای طراحی شده که میتوانید به راحتی رنگ مورد علاقه ی خودتان را انتخاب و خریداری نمایید وبه این صورت میتوانید به کارتان سرعت ببخشید.

5 – مداد رنگی پلی کروم فابر کاستل

اولین کشوری که اقدام به تولید مداد رنگی فابر کاستل کرد آلمان بود جنس این نمونه مداد، روغنی میباشد که جنس و کیفیت این مداد ها بسیار بالا است و به دلیل نوک نرمی که دارند درصد خورد شدنشان بسیار کم است این نمونه مداد طرفداران بسیاری دارد چه در ایران و چه در خارج از ایران هنرمندان زیادی از این نمونه مداد برای طراحی و رنگ آمیزی استفاده میکنند که ما در این مقاله قصد بررسی مداد رنگی پلی کروم را خواهیم داشت اگر دوست دارید در مورد این مدل مداد رنگی بیشتر بدانید بهتر است در این مقاله همراه تیم قلمتراش باشید.

مداد رنگی پلی کروم چیست

مداد رنگی پلی کروم یکی از بهترین و حتی شاخص ترین مداد رنگی هایی میباشد که در دنیای نقاشی قابل استفاده است پلی کروم از نظر یونانی تعداد رنگ است که در رنگ های مختلف ساخت گردیده که بیشترین آن ها 120 رنگ است که در قالب جعبه های چوبی و همچنین فلزی قرار گرفته که در میان سایه ها رنگ های طبیعی بسیاری وجود دارد که به شما این امکان را میدهد که بتوانید تصاویر واقعی ای خلق کنید مداد رنگی پلی کروم از روغن نباتی، موم و رنگدانه هایی با کیفیت بسیار بالا با ویژگی های نور سریع و درخشندگی عالی تشکیل شده اند این نمونه مداد ها بدون اسید ، ضد لک و همچنین ضد آب هستند مداد رنگی پلی کروم که از چوب سدر کالیفرنیایی تشکیل شده و با لاک طبیعی پوشانده میشود. پلی کروم در برابر شکستگی و رطوبت بسیار مقاوم است.در این مقاله قصد داریم به بررسی یکی از بهترین مداد رنگی های جهان یعنی پلی کروم فابر کاستل بپردازیم.

تاریخچه ی فابرکاستل

تاریخچه ی فابرکاستل

تاریخچه ی فابرکاستل

فابر کاستل یکی از بزرگ ترین و همچنین معروف ترین شرکت های تولید کننده ی لوازم تحریر و لوازم هنری میباشد که این شرکت در سال 1376 میلادی تشکیل شد که درابتدا فقط یک تولید کننده بود و دفتر اصلی این شرکت در یکی از شهر های آلمان میباشد. فابر کاستل دارای 14 کارخانه و 20 واحد فروش در سراسر جهان میباشد.از تولیدات این شرکت می توان به ساخت مداد رنگی مخصوص کودکان، دانش آموزان، مدادرنگی آبرنگی، گریپ، نیمه حرفه ای و در نهایت مداد رنگی پلی کروم که پرچمدار مدادهای رنگی این شرکت است اشاره نمود.پلی کروم به معنی رنگ های گوناگون میباشد که در سال 1908 تولید شده است و همینطور توانست اولین مداد رنگی حرفه ای جهان نام بگیرد که در این مقاله ما به بررسی چنین مداد رنگی می پردازیم و همچنین در ادامه بیشتر در مورد این که چرا این مداد رنگی اینقدر محبوب شد و چه تفاوت هایی با بقیه ی مداد رنگی ها دارد آشنا خواهیم شد.

خصوصیات مداد رنگی پلی کروم

یکی از بهترین مزایای مداد رنگ پلی کروم میتواند رنگدانه های غلیظ و روغنی، آن باشد این قابلیت میتواند این امکان را به هنرمندان بدهد تا بتوانند تصاویر زنده و واقعی ای را طراحی کنند شما از مداد رنگی پلی کروم میتوانید روی هر سطح از جمله : کاغذ و مقوا ، پوست ، چرم و حتی روی چوب و فلز نیز استفاده کنید همچنین خلق سایه و محو شوندگی نیز میتواند یک نمونه ی دیگر از خصوصیات این نمونه مداد رنگی باشد.مداد رنگی پلی کروم بسیار نرم و سبک است که به راحتی برای مدت طولانی در دست قابل نگه داری می باشد رنگ هایی که روی این مداد است بسیار میتواند سایه های واقعی گرافیت را منعکس کند مداد های رنگی نه تنها برای رنگ آمیزی و طراحی غیر قابل جایگزین است بلکه برای ایجاد طرح های دقیق در تکنیک خطی ، فرتاژ نیز به خوبی کار میکند

طریقه ی استفاده از مداد رنگی پلی کروم فابر کاستل

مداد رنگی پلی کروم فابر کاستل یک نمونه مداد منحصر به فرد در دنیای طراحی است که هنرمندان زیادی وجود دارند که از این مداد برای طراحی های خود استفاه میکنند مغزی این مداد ها روغنی هست که همانند مداد های دیگر برپایه ی موم تشکیل میشود این نمونه مداد ها رنگ های ملایم و زنده ای دارند که دربرابر آب بسیار مقاوم هستند. مداد رنگی ها به دلیل این که از رنگدانه های درجه بالا ساخته می شوند میتوانند چندین سال دوام بیاورند و به قدری مقاوم هستند که میتوانند از هر نمونه ضربه ای که به آنان وارد میشود سالم بمانند و هیچ گونه آسیبی به آن نرسد.

تفاوت مداد رنگی پلی کروم با سایر مداد رنگی ها

همانطور که میدانید پلی کروم با سایر مداد رنگی ها تفاوت های بسیاری میتوانند داشته باشند که در این قسمت قصد بررسی آن را داریم که میتوانید برای دانستن آن در ادامه همراه قلم تراش باشید تا باهم به این موضوع بپردازیم.

1 – داشتن رنگدانه‌های مرغوب

مهم ترین تفاوت پلی کروم با بقیه ی مداد رنگی ها میتواند بحث رنگدانه های آن باشد این نمونه مداد رنگی با رنگ های قوی و شفاف و همچنین زنده ای که فراهم شده است، ساخت گردیده اند که هنرمندان میتوانند از این نمونه مداد رنگی برای رنگ آمیزی های دقیق خود استفاده کنند.

2 – نوک مقاوم

پوشش به کار رفته در مغزی پلی کروم دارای کیفیت بسیار بالایی میباشد که مقاومت نوک این مداد دربرابر شکستگی را بسیار زیاد می کند و همچنین چوب بدنه ی این نمونه مداد رنگی بسیار مقاوم است و به آسانی شکسته نخواهد شد زیرا بدنه ی مداد رنگی پلی کروم از چوب درخت سرو کالیفرنیا تشکیل شده است که از نظر وزن و همچنین بحث مقاومتی مناسب ترین گزینه تشخیص داده شده است.

3 – مقاومت در برابر آب

از ویژگی و همچنین تفاوت اساسی مداد رنگی پلی کروم فابر کاستل با بقیه ی مداد رنگی ها بحث مقاومت آن در برابر آب میباشد . مداد رنگی پلی کروم با وجود پایه ی موم و همچین مغز روغنی آن میتواند بر این مشکل مسلط شود بدین ترتیب با ریخته شدن قطرات آب روی سطوح نقاشی کشیده شده با مدادرنگی‌های پلی‌کروم تغییری در شکل و بافت نقاشی شما صورت نخواهد گرفت و به راحتی میتوانید به کار خود ادامه دهید. باید در یک جمله گفت یک مداد رنگی ضد آب است!!!

4 – دارا بودن رنگ‌های زنده و شفاف

همانطور که در بند های گذشته نیز اشاره شد پلی کروم از رنگدانه های بسیار با کیفیتی فراهم شده است و همانطور که میدانید کیفیت میتواند مهم ترین بخش یک نقاشی باشد برخلاف مداد رنگی‌های دیگر رنگ های چاپ شده روی بدنه‌ی مدادرنگی‌ها با رنگی که روی کاغذ ایجاد می‌کند کاملا مطابقت دارد و به راحتی میتواند سرعت انتخاب مداد را برای رنگ آمیزی بالا ببرد.

5 – مواد شیمیایی مضر

در تولید اکثر مداد های رنگی از مواد شیمیایی استفاده میگردد تا بتوانند کیفیت و همچنین مقاومت آن را دربرابر هر گونه مشکل چندبرابر کنند اما مداد های پلی کروم فاقد هرگونه مواد شیمیایی و زیان آور میباشد.

عوامل موثر بر قیمت مداد رنگی پلی کروم

قیمت مداد رنگی پلی کروم بر اساس رنگ های مختلف مشخص میشود مثلا در جعبه مدادرنگی که رنگهای طیف پوست، رنگ های نقره ای، طلایی، مشکی و سفید وجود دارند طبیعتا از نظز قیمت نیز در رده بالاتری قرار می گیرند.مداد رنگی ها از بهترین مواد و متریال ساخت می شوند در نتیجه بهترین کیفیت را به همراه دارند و مرغوب بودن این مسئله نیز میتواند باعث افزایش قیمت شود.همان طور که میدانید این نوع مداد رنگی در جعبه های کوچک و بزرگ به صورت فلزی و چوبی با تنوع رنگ های مختلفی تولید می شود که این امر نیز بر قیمت مداد رنگی اثر گذار است.افرادی که به رنگ های خاص این نوع مداد ها نیاز دارند میتوانند این محصول ها را به صورت تکی خریداری کنند .کیفیت رنگ مداد پلی کروم باعث می شود که رنگ ها به صورت برجسته نشان داده شده و طرح های بی نظیر و جذابی برای هنرمندان ایجاد کنند.

انواع رنگ بندی مداد رنگی های پلی کروم

اگر طراحی و نقاشی با مداد های رنگی را دنبال میکنید نام مداد رنگی های پلی کروم را شنیده اید مداد رنگی هایی که تنوع رنگی بسیاری دارند که جذابیت آنها را بیشتر کرده و باعث  شده هنرمندان به این نوع مداد رنگی ها علاقه زیادی پیدا کنند.در اینجا به بررسی رنگبندی مداد رنگی هایی که در قالب 12 ،24 ، 36 ،60 ، 120 میباشد که همگی در سایت قلم تراش وجود دارد خواهیم پرداخت.

1 – مداد 12 رنگ فلزی

 

مداد 12 رنگ فلزی پلی کروم

مداد 12 رنگ فلزی پلی کروم

معرفی یکی از مشهور و معروف ترین مداد رنگی های جهان و همچنین بسیار پرطرفدار ممکن است بسیار کار سخت و دشواری باشد اما در اینجا به صورت مختصر و کامل به شما معرفی می شود. مداد 12 رنگی فابر کاستل جعبه ی فلزی است که دارای رنگ های اصلی و بسیار پرکاربرد است البته برای همه ی مداد ها یک مکان مناسب و قابل نگهداری تعبیه شده است که این جعبه فلزی بسیار زیبا و شکیل بوده و ایده ی بسیار مناسبی برای هدیه دادن به یک هنرمند میباشد.

2 – مداد 24 رنگ فلزی

 

مداد 24 رنگ فلزی پلی کروم

مداد 24 رنگ فلزی پلی کروم

دومین رنگبندی مداد رنگی Polychrome مداد 24 رنگ فلزی میباشد که این نمونه مداد نیز همچنون مداد 12 رنگی در جعبه فلزی قرار گرفته که بهترین قالب ممکن برای نگهداری و مراقب از مدادها میباشد .همانطور که میدانید بسیاری از نقاشان حرفه ای، با تجربه ای که با کار با مداد رنگی پلی کروم دارند، آن ها مداد های پلی کروم را بهترین ابزار برای حرفه ای شدن میدانند این مداد رنگی خوش سابقه میتواند به کار شما جلوه ی بسیار زیبایی را بدهد که یک نمونه دیگر از این مداد ها قالب رنگی 24 تایی میباشد که همه ی هنرمندان قادر اند از آن استفاده کنند.

همینطور برای مشاهده و خرید مداد 24 رنگ فلزی پلی کروم میتوانید از لینک زیر استفاده کنید.

3 -مداد 36 رنگ فلزی

 

مداد 36 رنگ فلزی پلی کروم

مداد 36 رنگ فلزی پلی کروم

 

در بند های گذشته ما 2 نمونه از رنگ بندی های مداد رنگی پلی کرومس را بررسی کردیم این رنگ بندی فقط با 12 و 24 رنگ تمام نمیشود بلکه دارای رنگ بندی 36 و 120 تایی نیز میباشد رنگ بندی 36 تایی نیز همانند 12 و 24 تایی در جعبه فلزی نگهداری میشود.

[/vc_cta][vc_cta h2=”” txt_align=”right” style=”3d” color=”grey”]

برای مشاهده و خرید مداد 36 رنگ فلزی پلی کروم میتوانید از لینک زیر استفاده کنید.

4 – مداد 60 رنگ فلزی

 

مداد 36 تایی پلی کروم

مداد 60 رنگ فلزی پلی کروم

مداد 60 رنگ جعبه فلزی نیز یکی دیگر از رنگ بندی های مداد های پلی کروم میباشد اگرچه مداد های 120 رنگی بهترین و همچنین کامل ترین مداد رنگی برای نقاشی میباشد ولی مداد های 60 رنگی که همچنون رنگ بندی های قبلی در قالب فلزی نگهداری میشوند نیز انتخابی مناسب و البته اقتصادی تر برای افرادی باشد که قصد کار حرفه ای از آن را دارند.

برای مشاهده و خرید مداد 60 رنگ فلزی پلی کروم میتوانید از لینک زیر استفاده کنید.

5 – مداد 120 رنگ فلزی

مداد  120 رنگ فلزی پلی کروم

مداد 120 رنگ فلزی پلی کروم

اگر دستی در نقاشی کردن دارید و همینطور سال هاست که از مدادرنگی استفاده میکنید بهتر است از مداد رنگی ۱۲۰ رنگ فابر کاستل مدل پلی کرومس حتما استفاده کنید هنرمندانی که مداد رنگی 120 رنگ را انتخاب میکنند قطعا در این زمینه حرفه ای هستند و دست به آثار ماندگاری خواهند زد اما در حقیقت این مداد رنگی خصوصیت هایی دارد که توانسته بین هنرمندان اینقدر محبوب شناخته شود و بتواند به عنوان محصولی پرفروش از محصولات برند برتر فابر کاستل خود نمایی کند. مداد رنگی ۱۲۰ رنگ فابر کاستل مدل پلی کروموس تنها شامل ۱۲۰ رنگ نیست و برای نقاشانی که دستی در نقاشی دارند و از ترکیب رنگ آگاهی دارند، چیزی فراتر از ۱۲۰ رنگ میباشد پس شما نیز قادر خواهید بود تا با ترکیب رنگها به رنگ های جدید و هنرمندانه برای نقاشی و هنرمندی خود دست پیدا کنید.

همینطور برای مشاهده و خرید مداد 120 رنگ فلزی پلی کروم میتوانید از لینک زیر استفاده کنید.

مزایای خرید مداد رنگی پلی کروم فابر کاستل از سایت قلمتراش

فروشگاه اینترنتی قلمتراش بزرگ ترین مرجع فروش محصولات لوازم تحریر ، خوشنویسی ، طراحی و . . . میباشد که کار خود را از سال 1389 شروع کرده و طی چندین سال اخیر توانسته به تخصصی ترین مرجع برای خوشنویسان و همچنین هنرمندان تبدیل شود در این وب سایت راه خدمت رسانی به هنرمندان ابزار و لوازم سایر رشته های هنری از جمله نقاشی، طراحی، نگارگری، مجسمه سازی و … در تکنیک های مختلف نیز در این فروشگاه عرضه میشود که اکنون میتوانید برای اطلاعات بیشتر در این زمینه به صفحه اصلی سایت Ghalamtarash مراجعه کنید.یکی از مهم ترین وسیله برای نقاشی و رنگ آمیزی مداد رنگی پلی کروم میباشد که در این مقاله به این موضوع پرداخته شد و شما عزیزان نیز میتوانید با خرید مداد رنگی از قلمتراش از مزایای رنگبندی آن که در قالب های 12 ، 24 ، 36 ، 60 و 120 میباشد بهرمند شوید وبهترین مدادرنگی را برای خود خریداری کنید.

خرید مداد رنگی دست دوم پلی کروم

همانطور که میدانید مداد پلی کروم یکی از بهترین مارک های فابر کاستل میباشد که به دلیل کیفیت بالا و همچنین مقاومت خوبی که دربرابر ضربه و شکستگی دارد هنرمند و نقاشان بسیار زیادی از این نوع مداد رنگی در طرح های مختلف استفاده میکنند همانطور که گفته شد و قطعا خودتان نیز میدانید به دلیل کیفیت بالایی که این مداد ها دارند قیمت بالایی نیز خواهند داشت و اگر قصد خرید را داشته باشید باید هزینه ی زیادی برای خرید بکنید . اما در این میان افرادی وجود دارد که به دلیل قیمت بالایی که این محصول دارد قادر به خرید آن نیستند و اقدام به خرید مداد رنگی دست دوم میکنند که باید گفت که این راهکار غلط و اشتباه بوده زیرا جنس مغز این مداد رنگی ها از گرافیت بوده و گرافیت نیز بسیار نرم و شکننده میباشد و زمانی که به آن ضربه ای وارد میشود ممکن است از قسمت داخلی ضربه دیده و دچار شکستگی شود و شما زمانی که قصد خرید یک مداد رنگی را داشتید به ظاهر آن بیشتر توجه خواهید کرد تا باطن ! و این گونه است که شما از قسمت مغزی مداد هیچ گونه اطلاعاتی نخواهید داشت که ممکن است خورد شده باشد . و همچنین هرچه این مداد را بیشتر بتراشید با شکستگی و خوردگی مغز این مداد بیشتر مواجه خواهید شد.

و البته یکی دیگر از دلایلی که باید از مداد رنگی دست دوم استفاده نکنید بحث بار کد مداد رنگی ها میباشد شما با استفاده بارکدی که روی مداد رنگی ها وجود دارد میتوانید مارک آن را برسی کنید. مداد رنگی هایی که به صورت دست دوم فروخته میشوند به دلیل این که اکثر آن مداد ها تراشیده شده اند چنین بارکدی را نخواهند داشت و این گونه هیچ کس نمیتواند از مارک آن مطلع شود و ممکن است به جای یک مارک خوب ، یک مارک تقلبی خریداری کنید به این دلایل ذکر شده خرید مداد دست دوم پیشنهاد نمیشود سعی کنید مداد رنگی نو بخرید تا با چنین مشکلاتی مواجه نشوید.

مداد رنگی پلی کروم ارزان

بسیاری از نقاشان حرفه ای ، با تجربه ای که با مداد پلی کروم دارند آن را به عنوان یکی از بهترین ابزار برای نقاشی میشناسند این مداد رنگی خوش سابقه به طرح و نقاشی شما جلوه میدهد و به شما کمک میکند تا با سرعت بیشتر و بدون درد سر کارتان را به پایان برسانید.اگر به تازگی کار نقاشی را شروع کرده اید و رویاهای بزرگ همچنون داشتن یک نمایشگاه نقاشی را در سر دارید بهتر است برای شروع از مداد رنگی های پلی کروموس استفاده کنید مداد رنگی های پلی کروم به دلیل داشتن کیفیت بسیار بالا و فوق العاده از قیمت بالایی نیز برخوردار هستند ینی چه در ایران و چه در خارج از ایران قیمت آن بسیار بالا بوده به همین دلیل هنرمندان و نقاشان به دنبال مداد رنگی های پلی کروم ارزان میگردند که باید گفت چنین چیزی وجود ندارد.

زیرا همانطور که گفته شد پلی کروم بسیار با کیفیت و مقاوم بوده و به دلیل این که در خارج از ایران تولید و همچنین به صورت دلار خرید و فروش میگردد هیچ گاه ارزان نبوده و هیچ گونه مارکی با نام پلی کروم ارزان وجود نخواهد داشت و اگر قصد دارید مداد رنگی ارزان خریدای کنید میتوانید از مارک های دیگر که قیمت ارزان تری نسبت به پلی کروم دارند استفاده کنید ولی تا جایی که میتوانید هزینه کنید و از مارک پلی کروم استفاده کنید زیرا در طراحی و نقاشی بسیار میتواند سرعت عملکردتان را افزایش دهد.

مداد رنگی پلی کروم دیجی کلا

در دنیای دیجیتال و الکترونیکی امروزه ، مداد به عنوان یک وسیله ی سنتی هنوز مقام و جایگاه خود را حفظ کرده و اکثر هنرمندان برای طراحی و نقاشی آن را مورد استفاده قرار میدهند مداد رنگی گاهی مینویسد و گاهی اثر هنری از خودش جای میگذارد در حقیقت میتوان گفت مداد رنگی آثار زنده و ماندگار بشر را به وجود می‌آورد.در این میان برند هایی همچنون فابرکاستل ، مداد رنگی های جادویی را تولید و عرضه میکند که بی نهایت با کیفیت بوده و میتوان از آن برای نقاشی استفاده کرد که یکی از این مداد های معروف پلی کروم میباشد که میتوان از آن برای کار های هنری و گرافیکی استفاده نمود هنرمندان با استفاده از این محصول میتوانند روی کاغذ ، مقوا و همچنین چوب طراحی هایی را انجام بدهند.اکنون با برسی های انجام شده دانستیم پلی کروم بسیار میتواند محبوب باشد اما چگونه میتوانیم این محصول را تهیه و خریداری کنیم ؟

در زمینه ی فروش محصولات مداد رنگی سایت های بسیاری همچنون دیجی کالا حضو دارند که چنین محصولاتی را ارائه میدهند اما مهم ترین مسئله این است که باید بدانیم که از کدام وب سایت خریداری کنیم . دیجی کالا به دلیل داشتن فروشنده های زیاد وقتی شخصی محصولی را خریداری میکند مشخص نیست که فروشنده ی آن چه شخصی است و ممکن است در این میان محصولی که شما انتخاب کرده اید با محصول ارسالی تفاوت هایی داشته باشد. درست است که سایتی با مشتری های زیاد میباشد و همچنین در بین کاربران ایرانی اعتبار خوبی دارد ولی قیمت محصولاتی که این سایت ارائه میدهد به نسبت به بقیه ی سایت ها بیشتر است پس باید در هنگام خرید یک محصول بر انتخاب سایت توجه زیادی داشته باشیم و هر سایتی که در رتبه های بالا تر بود معتبر نیست! اکنون حق انتخاب با شماست میتوانید قیمت همه ی سایت ها را برسی کرده و سپس خرید نمایید.

درنتیجه

ما در این مقاله سعی کردیم به صورت کامل به مداد رنگی پلی کروم بپردازیم و همچنین به خصوصیت هایی که این نمونه مداد میتواند داشته باشد پرداختیم . مداد رنگی پلی کروم بهترین مداد رنگی برای نقاشی و رنگ آمیزی میباشد که هنرمندان زیادی هستند که از این نمونه مداد برای نقاشی های خود استفاده میکنند قابلیت هایی که این مداد رنگی دارد باعث شده به یکی از محبوب ترین مداد رنگی برای نقاشی تبدیل شود که در این مقاله به صورت کامل به مزایا و خصوصیات و همچنین به تفاوت این نمونه مداد رنگی با بقیه ی مداد رنگی ها پرداخته شد . اکنون مقاله به پایان رسیده امید واریم بتوانید تمام استفاده را از این مقاله ببرید و همچنین اگر در این زمینه سوال یا پیشنهادی داشتید میتوانید از طریق نظرات همین صفحه یا از طریق تماس با ما با تیم پشتیبانی قلمتراش ارتباط برقرار کنید ما نیز سعی خواهیم کرد در کمترین زمان ممکن پاسخ گوی شما عزیزان باشیم.ما منتظر نظرات ارزشمند شما هستیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *