آموزش کار با رزین اپوکسی, دسته‌بندی نشده

لیست کامل بهترین رزین های اپوکسی برای چوب در سال ۹۸

لیست کامل بهترین رزین های اپوکسی برای چوب در سال ۹۸

در این مقاله لیست کامل بهترین رزین های اپوکسی برای چوب در سال ۹۸ به طور مختصر مورد بررسی قرار می گیرد برای آشنایی کامل با آن ها با دقت این مطلب را مطالعه کنید.

رزین اپوکسی  در صنایع گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد ، و به تازگی در رشته هایی مانند نجاری و ساخت جواهرات نیز مورد استفاده قرار گرفته است.

چوب به دلیل وجود رطوبت ، گاهی اوقات نمی تواند در بهترین شرایط باشد. خوشبختانه ، اپوکسی چوب یک راه حل مؤثر برای طیف وسیعی از عیوب ، ارائه می دهد.

هنگامی که رزین اپوکسی با چوب ترکیب می شود ، می تواند پوسیدگی که خواص چوب را به خطر انداخته است برطرف کند.

به همین دلیل ما ۱۰ برند از بهترین رزین های اپوکسی برای چوب در سال ۹۸  را ، به طور کامل لیست کرده ایم.

بهترین رزین های اپوکسی برای چوب در سال ۹۸

در اینجا لیستی از بهترین اپوکسی های برای چوب در سال ۹۸ ، آمده است.

۱- رزین های اپوکسی Pro Marine

شرکت Pro Marine در رزین های اپوکسی مخصوص چوب به طور انحصاری تخصص دارد.

  فرمولاین رزین  فاقد VOC است و باعث کاهش مشکلات تنفسی و همچنین خطر ابتلا به سرطان می شود.

این محصول همچنین به طور طبیعی در برابر سرخ شدن مقاوم است. قیمت این رزین ۴۲۰۰۰۰ تومان می باشد.

رزین های اپوکسی Pro Marine

رزین های اپوکسی Pro Marine

مزایا

    دارای محافظت از اشعه ماوراء بنفش

    بدون VOC

    مقاوم در برابر سرخ شدن

    ضد آب

معایب

نیاز به یک برنامه سریع

۲- رزین اپوکسی crystal clear

ممکن است نام رزین crystal clear را زیاد نشنیده باشید ، زیرا به تازگی فروش آن آغاز شده است.

بسته به تعداد لایه هایی که اعمال کرده اید ، مدت زمان کل پخت این اپوکسی در زیر یک روز کامل و بین ۱۶ تا ۲۰ ساعت قرار دارد.

ذکر این نکته ضروری است که اگر شما رزین crystal clear را به درستی آماده نکنید ، حباب هایی در آن به وجود می آیند و سایر مشکلات احتمالی پختگی به وجود می آید.

این رزین محافظت اشعه ماوراء بنفش را ارائه می دهد  و در واقع از بعضی از رزین های دیگری که مورد بررسی قرار گرفته است ، بهتر است. همچنین ، این رزین اپوکسی در برابر آب مقاوم است ، اگر چه این رزین هنوز هم ، یک رزین اپوکسی ۱۰۰ درصد ضد آب نیست. قیمت این رزین ۳۸۰۰۰۰ تومان می باشد.

رزین اپوکسی crystal clear

رزین اپوکسی crystal clear

مزایا

    درخشش بالا

 دارای محافظت در برابر اشعه فرا بنفش

    اپوکسی بی بو

    مقاوم در برابر آب

    زمان پخت سریع

معایب

    برنامه پیچیده

    احتمال ایجاد حباب

۳- رزین اپوکسی SRC

ممکن است کمی تعجب آور به نظر برسد ، اما SRC در واقع یکی از شناخته شده ترین تولید کنندگان رزین های اپوکسی است ، اگرچه مانند سایر تولید کنندگان دیگر در لیست ما ، منحصراً در این دسته از محصولات تخصص خاصی ندارند. قیمت این رزین ۳۷۰۰۰۰ تومان می باشد.

رزین اپوکسی SRC

رزین اپوکسی SRC

مزایا

    براق

    کم بو

    محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش

    قیمت مناسب اپوکسی

    پخت سریع

معایب

نیاز به یک برنامه سریع

۴- رزین اپوکسی MAS

رزین اپوکسی MAS شاید یک اپوکسی شناخته شده نباشد ، اما یکی از  بهترین اپوکسی های موجود در بازار می باشد.

با این وجود ، اگر به دنبال محصولی هستید که بتواند همه کارها را به خوبی انجام دهد ، مادامی که نیازی به انجام سریع آن نباشد ، این یکی از رزین های اپوکسی برتر است.

یکی از بهترین ویژگی های رزین اپوکسی MAS این است که توسط متخصصان حرفه ای ساخته شده است .

این امر باعث می شود رزین اپوکسی MAS به طور قابل توجهی آسان تر از برخی دیگر از محصولات مورد بررسی قرار گیرد ، اگرچه این نیز ممکن است به این دلیل باشد که شما به طور قابل توجهی زمان بیشتری برای اعمال اپوکسی در وهله اول دارید. قیمت این رزین ۴۳۰۰۰۰ تومان می باشد.

رزین اپوکسی MAS

رزین اپوکسی MAS

مزایا

شفافیت بالا

    برخورداری از دوام بالا

    محافظت از اشعه ماوراء بنفش

    کاربرد آسان

معایب

    برای پخت آهسته

    احتمال ایجاد حباب می

۵- اپوکسی TotalBoat

TotalBoat یکی از بهترین فرمول هایی است که ذاتاً از از سرخ شدن و حباب جلوگیری می کند. علاوه بر این ، این نیز یکی از معدود رزین های اپوکسی است که می تواند درجه حرارت بسیار بالا را تحمل کند بدون اینکه علامتی روی ظاهر اپوکسی بگذارد. این گزینه تنها محصولی است که می تواند ۱۰۰٪ ضد آب باشد. قیمت این رزین ۴۳۰۰۰۰ تومان می باشد.

اپوکسی TotalBoat

اپوکسی TotalBoat

مزایا

 دارای  یک پوشش شفاف

  ۱۰۰٪ ضد آب

دارای  مقاومت بسیار خوب در برابر گرما

    زمان پخت سریع

    مقاوم در برابر سرخ شدن و حباب

معایب

    برنامه پیچیده

    عملکرد ضعیف در فضای باز

۶- اپوکسی RTG

این یک اپوکسی عالی برای استفاده در همه اماکن است. مخلوط کردن این مواد بسیار ساده است ، زیرا از یک نسبت ساده یک به یک (بر حسب حجم ، نه با وزن) برای یک ترکیب ساده استفاده می کند. این رزین تقریباً به همه چیز ، از جمله چوب ، سنگ ، بتون ، فلز و سرامیک پیوند دارد.

اپوکسی RTG کاملاً ضد آب است ، و این امر برای پروژه هایی که شامل چوب هستند ، انتخاب خوبی است.

RTG هنگام پخت ، از نمای بیرونی بسیار سختی برخوردار است. نه تنها یک کار عالی در برابر خراش ها انجام می دهد بلکه می تواند در مقابل حرارت تا ۱۲۵ درجه نیز مقاومت کند. این امر ممکن است برای یک پیشخوان آشپزخانه بسیار مهم باشد.

در کل ، این محصول بسیار خوب است. اما برای استفاده در فضای باز درنظر گرفته نشده است. با گذشت زمان ، قرار گرفتن در معرض پرتوهای خورشید مستقیم این اپوکسی را تجزیه می کند و باعث می شود که در نهایت از بین برود. قیمت این رزین ۴۱۰۰۰۰ تومان می باشد.

اپوکسی RTG

اپوکسی RTG

مزایا

    مخلوط کردن آسان

    ضدآب

    سطح سخت

معایب

    عدم کاربرد برای پروژه های در فضای باز

    بسیار براق

۷- رزین های مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش Countertop 

این اپوکسی خصوصیات جالب توجهی دارد که باعث می شود در لیست ما جایگاهی ویژه پیدا کند. نکته اصلی فروش این کالا این است که در برابر اشعه ماوراء بنفش بهتر از بیشتر محصولات موجود در بازار مقاومت می کند. این امر انتخاب مناسبی را برای استفاده در فضای باز ایجاد می کند.

این محصول وقتی خشک می شود ، بسیار شبیه شیشه است. طی ۳۶ ساعت ، کاملاً پخت می شود و حتی واضح تر می شود. این محصول برای مقاومت در برابر لکه گیری و زردی فرموله شده است به گونه ای که یک پوشش ماندگار و طولانی مدت را فراهم می کند.

این محصول ضریب ایمنی بالایی نیز دارد. این ماده حاوی هیچ گونه ترکیبات آلی فراری نیست. این بدان معنی است که رزین Countertop خطرات قابل توجهی از سمیت را برای شما ایجاد نمی کند.

استفاده از این رزین دلپذیر است زیرا تقریباً هیچ بویی ندارد و نیازی به ماسک تنفسی نیست.

این محصول همچنین تمایل دارد حباب های زیادی را نشان دهد. این حباب ها را می توان با سشوار برطرف کرد ، اما ممکن است کمی بیشتر از آنچه انتظار دارید طول بکشد. قیمت این رزین ۴۷۰۰۰۰ تومان می باشد.

رزین های مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش Countertop

رزین های مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش Countertop

مزایا

    مقاومت عالی در برابر اشعه ماوراء بنفش

    غیر سمی

    بدون بو

    پوشش خوب

معایب

    خراشیدن آسان

    سخت بودن حذف حباب ها

۸- رزین اپوکسیVersakoat 

Versakoat چندین مزیت بارز ارائه می دهد. اول از همه ، این مخلوط با نسبت ۳ به ۱ است که از نظر عملکرد محصولات تفاوت معنی داری دارد. بر خلاف اکثر اپوکسی ها ، که در قسمت های مساوی با حجم (۱: ۱) مخلوط می شوند ، Versakoat خیلی سریع با همزن می تواند مخلوط شود و نیازی به ریختن آن از یک ظرف به ظرف دیگر نیست. این یک ویژگی عالی به دلیل صرفه جویی در وقت است.

این محصول در برابر تخریب UV برای حداکثر طول عمر مقاومت می کند. علاوه بر این ، Versakoat  طوری ساخته شده است تا در برابر زردی که در محصولات اپوکسی متداول است ، مقاومت کند. قیمت این رزین ۴۱۰۰۰۰ تومان می باشد.

رزین اپوکسیVersakoat

رزین اپوکسیVersakoat

مزایا

    قدرت و دوام بالا

    براق

معایب

    مخلوط کردن مشکل

    درخشش زیاد

۹- اپوکسی Primaloc Premium

این اپوکسی حاوی ترکیبات خطرناکی نیست و عاری از ترکیبات آلی فرار می باشد. به بیان ساده تر ، این بدان معنی است که این ماده حاوی مواد شیمیایی خطرناکی نیست که ممکن است تهدیدی برای شما یا افراد خانواده شما باشد. شکی نیست که این یک امتیاز ویژه است.

تنها مشکلی که در مورد این محصول وجود دارد این است که خیلی خوب در برابر شرایط فضای بیرون مقاومت نمی کند. برخی از کاربران در صورت ماندن محصول در آفتاب داغ ، زردی را ظرف یک هفته گزارش داده اند. بر روی، این محصول به وضوح برچسب خورده است که برای استفاده در فضای باز مناسب نیست. قیمت این رزین ۴۴۰۰۰۰ تومان می باشد.

اپوکسی Primaloc Premium

اپوکسی Primaloc Premium

مزایا

    کاربرد آسان

عدم وجود مواد شیمیایی سمی

معایب

خشک شدن خیلی سریع

    عدم کاربرد در فضای باز

۱۰- رزین اپوکسی Superclear

این محصول از مقاومت بسیار بالایی در برابر اشعه ماوراء بنفش برخوردار است. این محصول کاملاً ضد آب بوده و یک پوشش مقاوم در برابر خراش را تشکیل می دهد. اپوکسی Superclear برای استفاده با انواع زیادی از رنگ ها فرموله شده است. این امر به شما انعطاف پذیری زیادی می دهد.

یک ایراد وجود دارد که ما می توانیم در اپوکسی Superclear پیدا کنیم ، اگر چه زیاد جدی نیست. این اپوکسی اغلب قبل از استفاده کامل از آن شروع به سفت شدن و سخت شدن می کند. این مشکل در هوای گرم حتی بدتر می شود. قیمت این رزین ۳۹۰۰۰۰ تومان می باشد.

رزین اپوکسی Superclear

رزین اپوکسی Superclear

مزایا

    شفاف مثل شیشه

    عدم وجود حباب

    قیمت مناسب

معایب

    سخت شدن خیلی سریع در هوای گرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *