نقاشی آبرنگ, وبلاگ

قیمت آبرنگ حرفه ای – بهترین مارک های موجود در بازار

قیمت آبرنگ حرفه ای

نقاشی یک هنر زیبا می‌باشد که در ذهن اشخاص می‌گذرد. این هنر هیچ گونه حد و مرزی ندارد از دوران ما قبل تاریخ بوده و به مرور زمان به یکی از بهترین حرفه‌ها در زمینه‌ی هنر تبدیل شده است که می‌تواند طرفداران بسیار زیادی داشته باشد هنرمندان امروزه نقاشی را یکی از بهترین راه حل‌های ممکن برای کاهش و همچنین درمان استرس و آرامش می‌شناسند، امروز در یکی دیگر از صفحه‌های قلمترش در اختیار شما عزیزان هستیم و قصد داریم در مورد قیمت آبرنگ حرفه ای  اطالاعاتی را در اخیار شما عزیزان قرار بدهیم برای کسب این طالاعات بهتر است در ادامه همراه ما باشید.

آبرنگ چیست؟

یکی از بهترین ابزار‌هایی که هم کاربرد زیادی در نقاشی می‌تواند داشته باشد و همچنین طرفداران زیادی هم دارد آبرنگ می‌باشد. که آن را از رنگدانه‌های مولد رنگ یا همان پیگمنت در ترکیب با ماده صمغی یا ژلاتینی قابل حل می‌سازند اگر نگاهی به رنگ‌های آبرنگ بکنید می‌فهمید که رنگ‌بندی زیبا و همچنین زیادی دارد دنیای آبرنگ نیز به همین صورت می‌باشد و بسیار بزرگ و گسترده است، آبرنگ‌ها انواع مختلفی دارند برای مثال خشک، مرطوب و تیوپی سه نمونه آبرنگ هستند که امروزه مورد استفاده‌ی هنرمندان و نقاشان عزیز قرار می‌گیرد که در این مقاله سعی می‌کنیم به برخی از بهترین مارک‌های آبرنگ حرفه‌ای نیز بپردازیم و اطلاعات خوبی در اختیار شما قرار بدهیم.

انتخاب بهترین مارک آبرنگ حرفه ای

اگر قصد دارید بهترین مارک را انتخاب کنید برای انتخاب بسته به توانایی که دارید می‌توانید به خوبی بهترین مارک را برای خود در نظر بگیرید وقتی بهترین آبرنگ را انتخاب می‌کنید باید از کیفیت بالایی نیز برخوردار باشد و ماندگاری‌های زیبا و همچنین جذابی را به جای بگذارد. اگر قصد دارید بهترین مارک را انتخاب کنید باید نگاهی نیز به قیمت آبرنگ حرفه ای بیندازید هرچه آبرنگ از قیمت بالایی برخوردار باشد با کیفیت‌تر بوده و می‌تواند شفاف‌تر باشد، بهترین مارک آبرنگ می‌تواند بازی با رنگ‌ها را برای شما بیشتر به نمایش بگذارد وبرای شما بافتی درخشان و جذاب ایجاد کند.

هرچه مارک و برند آبرنگ‌ها با کیفیت‌تر و شفاف‌تر باشد خلاقیت بیشتر می‌تواند یک هنرمند را آغشته به نقاشی کند، پس با این وجود باید بدانیم نه تنها آبرنگ خودش به تنهایی بسیار در نقاشی تأثیر‌گذار است بلکه برند‌هایی که چنین محصولی ارائه می‌دهند نیز می‌تواند مهم باشند و بر کاری که یک هنرمند انجام می‌دهد می‌تواند تأثیر به سزایی داشته باشند ما در ادامه به برخی از بهترین برند‌ها خواهیم پرداخت و شما با مقایسه می‌توانید بهترین را برای خود تهیه و سپس خریداری نمایید.

معروف ترین برند های آبرنگ

آبرنگ‌هایی که در بازار‌های ایران و چه در غیر از ایران وجود دارند از برند‌های متفاوتی پیروی می‌کنند و یکسان نمی‌باشد. اکنون قصد داشته به بهترین برند‌ها اشاره کنیم که از نظر قیمت آبرنگ حرفه ای نیز باهم در حال رقابت هستند و قیمت یکسانی ندارند می‌توانیم به برند‌های همچنون برند آبرنگ افرا، آبرنگ آقامیری، آبرنگ پلیکان، آبرنگ سن پترزبورگ، آبرنگ وینزور و آبرنگ اشمینگ، رایمون، ونگوک و همچنین برند‌های دیگر اشاره کنیم.

برند‌های زیادی وجود دارد که معروف‌ترین آن‌ها همین چند مورد بود که معرفی شدند. در ادامه شما را با تک تک این موارد بیشتر آشنا میکنیم. اگر قصد خرید و تهیه‌ی این محصول را دارید می‌توانید با خواندن این مقاله بهترین برند را انتخاب کرده و سپس برای خود خریداری نمایید و در طراحی و نقاشی‌هایی که انجام می‌دهید مورد استفاده قرار بدهید.

1 – آبرنگ افرا

آبرنگ افرا یکی از بهترین برند‌های آبرنگ می‌باشد که از نظر کیفیت و همچنین قیمت با خیلی از محصولات خارجی که معروف نیز هستند در حال رقابت است که دارای رنگ دانه‌های بسیار خوب و درجه یک می‌باشد و همچنین از نظر قیمت نیز بسیار مقرون به صرفه است و هنرمندانی که تازه کار نقاشی و طراحی را آغاز کرده‌اند می‌توانند این محصول را برای اولین بار برای خود خریداری کرده و از آن استفاده کنند، این آبرنگ از نظر رنگ‌بندی به چندین دسته تقسیم‌بندی شده است تا هنرمندی که قصد خرید دارد بتواند بر اساس نیازی که دارد آن را تهیه و سپس خریداری نماید، یکی از بهترین رنگ‌بندی که این محصول دارد رنگ‌بندی ۴۸ رنگ می‌باشد.

جعبه‌های ۴۸ رنگ افرا سعی شده تمامی رنگ‌بندی‌ها را در خود جای بدهد تا یک هنرمند با خرید چنین بسته‌ای دیگر نیازی به خرید بسته‌های دیگر نداشته باشد و بتواند تمام نیازی که دارد را با همین ۴۸ رنگ برطرف کند، اگر بخواهیم قرص این آبرنگ را باهم بررسی کنیم سایز و اندازه‌ی این قرص‌های آبرنگ دارای اندازه ۱ در ۱٫۵ سانت می‌باشد که هرکدام در پوشش‌های کاغذی بسته‌بندی شده، تا از نظر کیفیت درجه یک باشد و همچنین یک هنرمند بتواند در مدت زمان زیادی از آن استفاده کند. اگر قصد خرید این محصول را دارید می‌توانید ابتدا وارد لینک قرار داده شده در زیر همین بند شوید و سپس پس از انتخاب محصول مورد نظر آن را برای خود خریداری نمایید.

2 – آبرنگ آقامیری

اکنون قصد داریم در این مقاله با موضوع مهم قیمت آبرنگ حرفه ای ، به دومین برند یعنی برند آقامیری بپردازیم. برند آقامیری یکی از معروف‌ترین و پرفروش‌ترین برند‌هایی می‌باشد که در زمینه‌ی تولید آبرنگ فعالیت چندین و چند ساله دارد، فروش بالایی که این برند دارد باعث شده نزد هنرمندان زیادی محبوب واقع گردد و بسیار نیز معروف شود، کیفیتی که محصولات این برند دارد از بهترین نوع هستند البته نه فقط آبرنگ، بلکه هر نمونه محصول این شرکت از کیفیت بالایی برخوردار است و همین امر باعث افزایش فروش شده است که اکنون به یکی از پر فروش‌ترین برند‌های ابزار و لوازم نقاشی تبدیل شود.

رنگ‌هایی که در این محصول وجود دارند همگی مارک دار و با کیفیت بوده که می‌تواند جلوه‌ی خیلی خوب و همچنین جذابی را به نقاشی شما ببخشد، البته مهم‌ترین بحث جدا از بحث کیفیت، قیمت محصولات آقامیری می‌باشد که باید گفت همانند کیفیت که از بهترین کیفیت برخوردار است از نظر قیمت نیز بسیار پایین و مقرون به صرفه می‌باشد تا همه بتوانند به خوبی از آن استفاده کنند و کسی دغدغه‌ی هزینه نداشته باشد. اگر قصد خرید این محصول را دارید می‌توانید ابتدا وارد لینک قرار داده شده در زیر همین بند شوید و سپس پس از انتخاب محصول مورد نظر آن را برای خود خریداری نمایید

3 – آبرنگ وینزور

یکی از برترین شرکت‌های تولید‌کننده در زمینه‌ی ساخت و همچنین تولید لوازم نقاشی و هنری شرکت وینزور می‌باشد که یک شرکت انگلیسی است که در لندن واقع گردیده، شرکت وینزوردر سال ۱۸۳۲ میلادی تأسیس گردیده است که تولید‌های آن‌ها در زمینه نقاشی و هنر دارای شهرت جهانی می‌باشند. که آبرنگ یکی از بهترین وسیله‌هایی می‌باشد که این شرکت تولید کرده و در اختیار هنرمندان قرار داده است تا هنرمندان بتوانند از این محصول بر اساس نیاز‌هایی که دارند آن را مورد استفاده قرار بدهند.

آبرنگ وینزور که توسط این شرکت تولید می‌شود از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده به طوری که این کیفیت یک شهرت جهانی دارد و برای همه‌ی هنرمندان که در زمینه‌ی طراحی و نقاشی فعالیت می‌کنند کاملاً شناخته شده است. این آبرنگ دارای چندین نمونه رنگ‌بندی می‌باشد که در دسته‌های مختلف به صورت قرص قرص قرار گرفته است اگر به دنبال آبرنگی با بالاترین کیفیت برای کشیدن نقاشی‌های خود هستید سایت قلمتراش آبرنگ وینزور را به شما پیشنهاد می‌دهد. همچنین اگر قصد خرید این محصول را دارید می‌توانید ابتدا وارد لینک قرار داده شده در زیر همین بند شوید و سپس پس از انتخاب محصول مورد نظر آن را برای خود خریداری نمایید

۴ – آبرنگ اشمینگ

اگر در مورد برند اشمینگ اطلاعاتی داشته باشید قطعاً می‌دانید که این برند نسبتاً به بقیه‌ی برند‌ها حرفه‌ای‌تر است، این برند با ترکیبات خاصی که در تولید رنگ‌های مخصوص خود به کار می‌برد توانسته نظر بسیاری از نقاشان را به خود جلب کند. مقاومت بالای رنگ‌ها در برابر کمرنگ شدن و همچنین از بین نرفتن رنگ‌بندی در برابر نورآفتاب، یکی از بهترین مزیت‌های محصولات این برند می‌باشد که نسبتاً به رقبایی که دارد خیلی موفق‌تر بوده و یک سر و گردن نیز از بقیه بالا‌تر بوده است چنین ویژگی‌هایی وجود دارد که باعث شده نزد هنرمندان بسیار محبوب شود و فروش نسبتاً بالایی نیز داشته باشد.

بنابراین با این وجود اگر برای کار‌هایی طراحی و نقاشی‌هایی که دارید سعی کنید این محصول را با این برند خریداری کنید اثر هنری شما تبدیل به اثری ماندگار خواهد شد. و همچنین از جعبه محصولات این برند هم می‌توان به عنوان پالت رنگ استفاده نمود. کیفیت بالا و همچنین قیمت خوبی که دارد باعث شده تا آبرنگ‌های اشمینگ یکی از گزینه‌های محبوب برای نقاشان حرفه‌ای باشد. شما نیز اگر قصد دارید طراحی‌هایی که در طول روز انجام می‌دهید با کیفیت باشند و ماندگاری بالایی نیز داشته باشند بهتر است از آبرنگ اشمینگ استفاده کنید همچنین اگر قصد خرید این محصول را دارید می‌توانید ابتدا وارد لینک قرار داده شده در زیر همین بند شوید و سپس پس از انتخاب محصول مورد نظر آن را برای خود خریداری نمایید

5 – آبرنگ سن پترزبورگ

برند سنپترزبورگ نیز یکی از معروفترین برندهای تولید متریال رنگی است که برای نقاشی‌هایی که انجام می‌دهید می‌تواند جذابیت خیلی خوبی را به ارمغان بیاورد. رنگ‌هایی که در بسته‌های آبرنگ سن پترزبورگ قرار دارد چه به صورت بسته‌ای و چه به صورت تکی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند که همین امر باعث جذابیت این محصول شده و در لیست بهترین برند‌های آبرنگ قرار بگیرد، از این محصول همه‌ی هنرمندان می‌توانند استفاده کنند چه، کسی که تازه کار نقاشی را شروع کرده و چه، کسی که سال‌ها می‌باشد در این زمینه فعالیت دارد همه می‌توانند این محصول را از شرکت‌های مختلف که برای فروش گذاشته شده اس تهیه و برای خود خریداری کنند و از ویژگی‌هایی که می‌تواند داشته باشد تمام استفاده را ببرند. و اکنون اگر قصد دارید در مورد آبرنگ سنپترزبورگ اطلاعات بیشتری کسب کنید و حتی این محصول را خریداری کنید بهتر است قبل از خرید وارد لینک قرار داده شده شوید و اطلاعات کسب نمایید و سپس محصول مورد نظر را خریداری نمایید.

آبرنگ خوب چه مشخصاتی دارد؟

اگر در بند‌های گذشته همراه ما بوده باشید قطعاً به صورت کامل با برخی از برند‌های آبرنگ آشنا شده‌اید اکنون باید بدانیم اگر قصد خرید چنین محصولی داشتیم چگونه باید بهترین آبرنگ را شناسایی کنیم؟ بهترین آبرنگ چه مشخصاتی می‌تواند داشته باشد و همچنین قیمت آبرنگ حرفه ای به چه صورت است و بر اساس چه معیار‌های یک محصول قیمت‌گذاری می‌شود.

اکثر شرکت‌هایی که در این زمینه فعالیت می‌کنند و در بند گذشته نیز به برخی از آن‌ها پرداختیم آبرنگ‌های خود را بر اساس کیفیت در دودسته حرفه‌ای و دانش‌آموزی قرار می‌دهند. که همانطور که از نام آبرنگ‌های حرفه‌ای پیداست گران‌تر بوده و از کیفیت بالایی نیز برخوردار می‌باشند یکی از خصوصیات آبرنگ‌ها شفافیت رنگ آن است که در رنگ‌ها و برند‌های مختلف متفاوت است. معمولاً رنگ‌های شفاف و نیمه شفاف براق‌تر هستند و رنگی مات و نیمه مات حالتی گچی دارند. مشخصه‌ی دیگر یک آبرنگ بحث رنگ‌آمیزی آن می‌باشد که هرچه این رنگدانه‌ها بیشتر باشد رنگ زیبا‌تری ایجاد خواهد شد، دیگر مشخصه‌ی انواع آبرنگ خوب، میزان مقاومت در برابر نور خورشید است هرچه میزان ماندگاری بیشتر باشد کیفیت آبرنگ قطعاً بهتر خواهد بود.

و اما اگر قصد داشته باشید در مورد قیمت آبرنگ حرفه ای بیشتر بدانید به دلیل تغییر قیمت‌ها در متن قیمتی‌زده نمی‌شود برای این کار باید وارد صفحه‌ی آبرنگ سایت قلمتراش شوید به این صورت می‌توانید تمام برند‌هایی که وجود دارد را در سایز و اندازه‌های مختلف ببینید و همچنین به راحتی می‌توانید از قیمت هر محصول به صورت جداگانه مطلع شوید.

نکات مهم هنگام خرید آبرنگ

اگر قصد خرید این محصول را داشتید باید ابتدا قبل از آن به نکات مهمی توجه کنیدد و سپس آن را خریداری کنید که در ادامه به تک تک این موارد خواهیم پرداخت.

تعداد رنگ

۱ – در اولین قدم باید ابتدا به تعداد رنگ هر بسته توجه کافی داشته باشید اگر قصد خرید از سایت قلمتراش را داشته باشید تعداد رنگ‌های مختلفی در این سایت وجود دارد که می‌توانید بر اساس نیازی که دارید این تعداد را انتخاب و سپس خریداری نمایید.

۲ – اگر به تازگی است که هنر نقاشی و طراحی را شروع کرده‌اید و قصد پیش رفت دارید و دوست دارید که به زودی برای خود یک استاد شوید، باید از آبرنگ‌هایی در تعداد پایین برای مثال بسته‌های ۱۲ عددی استفاده نمایید همچنین باید قلمویی که انتخاب می‌کنید نیز یک ابزاری باشد که بتوان به خوبی آن را در دست گرفت این گزینه خیلی می‌تواند مهم و اساسی باشد به این ۲ مورد توجه کافی داشته باشید.

۳ – اگر چند سال است که در این زمینه فعالیت‌های مختلفی دارید دیگر لازم نیست از تعداد کم استفاده کنید می‌توانید برای خود بسته‌های ۴۸ عددی انتخاب کنید، چون در این زمینه دیگر مهارت کافی را پیدا کرده‌اید و باید بهترد از قبل پیشرفت کنید پس نترسید و آبرنگ در تعداد بالا را انتخاب نمایید.

۴ – در کنار تمام این موارد به نوع نقاشی و سوژه قالب خود نیز گوشه چشمی داشته باشید؛ مثلاً اگر عاشق کشیدن زیبایی‌های پاییز هستید، می‌توانید به سراغ خرید آبرنگ‌هایی بروید که از تعداد رنگ‌های گرمتر بیشتری در داخل خود برخوردارند.

اندازه قرص های رنگ

۱ – در بند گذشته سعی کردیم در مورد تعداد رنگ‌های بسته‌ی آبرنگ اطلاعاتی را در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم فهمیدیم که برای مبتدیان کدام بسته و برای اشخاص حرفه‌ای کدام بسته می‌تواند مناسب باشد اما اکنون باید در مورد اندازه قرص‌های رنگ اطلاعاتی را در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم.

۲ – اگر قصد دارید در مورد اندازه قرص‌های رنگ بیشتر بدانید بستگی به خودتان دارد!!! زیرا باید بر اساس میزان مصرفی که دارید باید تصمیم‌گیری کنی.

۳ – یعنی اگر در طول ماه تعداد نقاشی‌های زیادی انجام می‌دهید قطعاً مصرف زیادی هم خواهید داشت که باید از قطر قرص بیشتر استفاده کنید و اگر تعداد نقاشی‌هایی که انجام می‌دهید زیاد نیست و فقط در طول ماه چند مورد است بهتر است از قطر قرص کمتر استفاده کنید.

خرید آنلاین آبرنگ حرفه ای

یکی از مشکلاتی که همه‌ی هنرمندان دارند این است که نمی‌دانند ابزار نقاشی و طراحی‌های خود را از کجا تهیه کنند و هرچه مد نظرشان است را بتوانند به خوبی و در کمترین زمان ممکن خریداری کنند ممکن یک شخصی که تازه این هنر را شروع کرده اطلاعاتی در مورد ابزاری که برای این کار لازم دارد نداشته باشد به همین دلیل باید یک راه حلی وجود داشته باشد تا بتوان هر ابزاری که مورد نیاز است را خریداری کنید یکی از بهترین راه حل‌ها خرید به صورت حضوری یا فیزیکی می‌باشد اما این روش می‌تواند عیب‌هایی داشته باشد برای مثال:

ممکن است در منطقه‌ای که زندگی می‌کنید چنین چیزی وجود نداشته باشد، با این وجود این مورد می‌تواند گزینه‌ی خیلی مهمی باشد برای برطرف کردن این مشکل باید چه راهی پیدا کنیم؟ بهترین روش برای این کار که می‌توانید از هر نقطه‌ی ایران محصول مورد نظرتان را با بهترین کیفیت و همچنین کمترین قیمت تهیه و سپس خریداری کنید خرید اینترنتی می‌باشد شما به این صورت می‌توانید ابزار‌های مختلف نقاشی و طراحی را همچنون قلم مو یا آبرنگ را با بهترین کیفیت برای خودتان خریداری کنید قبل از آن که محصولی را خریداری کنید باید به چندین نکته توجه کافی داشته باشید یکی از این موارد قیمت آبرنگ حرفه ای می‌باشد.

برای خرید ابتدا کافیست چندین وب سایت که در زمینه‌ی خرید و فروش ابزار هنر و نقاشی فعالیت می‌کنند را انتخاب و سپس بررسی کنید، باید ابتدا آن‌ها را از نظر قیمت بررسی کنید ببینید کدام سایت می‌تواند بهترین مرکز برای خرید لوازم شما باشد که بنده در این باره سایت قلمتراش دات آی آر را برای شما عزیزان پیشنهاد می‌کنم اما چرا قلمتراش؟ و چرا باید از این سایت برای خرید استفاده کنیم؟ خرید از این سایت چه مزیت‌هایی می‌تواند داشته باشد؟ ممکن است قبل از خرید به چنین سؤال‌هایی بربخورید که در ادامه برای شما عزیزان بیان خواهیم کرد که چرا باید قلمتراش را مرکز خرید لوازم هنری و نقاشی خود انتخاب کنید.

مزیت خرید از سایت قلمتراش

فروشگاه قلمتراش بهترین مکان برای خرید اینترنتی کالا‌های هنری مورد نیاز شما در ایران است. “اصل بودن کالا، “گارانتی بازگشت”، ” ارسال سریع” و “مشاوره تخصصی” از ویژگی‌های مهم و اساسی در قلمتراش از نخستین روز تأسیس بوده و تمام سعی خود را کرده تا به آن پایبند باشد. قلمتراش سعی بر آن دارد که روزانه بر تعداد محصولات و تنوع آن بیفزاید تا بتواند نیاز همه‌ی افراد با هر نوع سلیقه را در خرید محصولات هنری مرتفع کند. و همچنین این وب سایت فعالیت خود را از سال ۱۳۸۹ در فضای اینترنت شروع کرده و در طی سال‌های گذشته به تخصصی‌ترین مرجع برای خوشنویسان و هنرمندان تبدیل شده است که اگر قصد خرید دارید می‌تواند این سایت را با خیال راحت مرکز خرید لوازم خود انتخاب کنید که با خرید محصول می‌توانید بعد ۱ الی ۲ روز صاحب آن محصول شوید.

نکته : اگر قصد دارید اطلاعات بیشتری در مورد آبرنگ کسب کنید بهتر است از مقاله ی دیگر ما که آبرنگ چیست میباشد دیدن کنید در این مقاله سعی شده به صورت کامل تر به این موضوع بپردازیم.

در نتیجه

آبرنگ‌ها از نظر کیفیتی که دارند در چندین دسته تقسیم‌بندی می‌شوند که باید با توجه به هزینه‌ای که قصد داریم برای این کار در نظر بگیریم و همچنین بر اساس کاربرد‌هایی که می‌توانند داشته باشند چنین محصولی را خریداری کنیم اگر در این مقاله همراه بوده باشید قطعاً به صورت کامل با انواع برند آشنا شده‌اید و می‌دانید که کدام برند می‌تواند بهترین محصول را برای شما عرضه کند. استفاده از این آبرنگ بسیار آسان بوده و به راحتی قابل حمل می‌باشد اما نکته قابل توجه این است که هنگام خرید آن باید به کیفیت و قیمت محصول توجه کرد.

اگر وارد لینک‌های قرار داده شده در این صفحه شوید میوانید هر محصول را از نظر قیمت و همچنین کیفیت مقایسه کنید و بهترین محصول را برای خود خریداری کنید، اکنون مقاله به پایان رسیده‌ امیدواریم بتوانید تمام استفاده را از این مقاله ببرید و یک محصول با کیفیت و درجه یک را برای خود خریداری کنید اگر در زمینه‌ی قیمت آبرنگ حرفه ای سولاتی داشتید می‌توانید از طریق نظرات همین صفحه یا از طریق تماس با تیم قلمتراش ارتباط برقرار کنید ما نیز سعی خواهیم در کمترین زمان ممکن پاسخ گوی شما عزیزان باشیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *