عــودت کالا ( روند برگرداندن كالا ) :

در خصوص روند برگرداندن کالا و یا انصراف از خرید خدمت، سیاست فروشگاه قلمتراش  منطبق بر ماده 37 قانون تجارت الکترونیکی می باشد، که بیان می‌دارد: «در هرمعامله از راه دور مصرف کننده باید حداقل 7 روز کاری وقت برای انصراف از قبول خود بدون تحمل جریمه و یا ارائه دلیل داشته باشد در زمینه کالا تنها هزینه تحمیلی بر مصرف‌کننده، هزینه بازپس فرستادن کالا خواهد بود.»

دقت فرمایید در مورد قلم های خوشنویسی به هیچ عنوان نباید قلم تراش خورده باشد و برای کالاهای دارای بسته بندی در زمان ارجاع باید شکل ظاهری بسته بندی حفظ شده باشد و باز نشده باشد.

در مورد قلمتراش هنگام ارجاع نباید به کار گیری شده و یا تیغه ها خط و خش افتاده باشند

همچنین در خصوص روش‌های بازپرداخت وجه، سیاست‌های فروشگاه قلمتراش شاپ به صورت زیر است :

کالاها و محصولات صوتی و تصویری و مالتی مدیا ( سی دی و دی وی دی ها ) فروشگاه که توسط ناشرین ایرانی تهیه شده اند دارای هولوگرام وزارت ارشاد میباشند و در صورت بازنشدن و مخدوش نشدن هولوگرام به مدت 24 ساعت بعد از اينكه مشتري كالا را دريافت كرد، قابل عودت یا تعویض میباشند . و وجه مربوطه بدون هیچ کسری و بلا قید به حساب مشتری برگردانده می شود.

گارانتی تعویض : در صورت مشکل دار بودن هریک از محصولات از لحاظ محتوی نرم افزاری و عدم اجرای صحیح نرم افزارها ، کالاها به رایگان و با هزینه فروشگاه تعویض میگردد .

عودت هزینه کالای مرجوعی:

  • با توجه به سیستم جدید اداره مالیات و بررسی کلیه ریز گردش حساب های فروشگاه های اینترنتی در هنگام مرجوعی کالا به نکات زیر حتما دقت کنید:
  • اگر مرجوعی و عودت کالا به دلایل فنی باشد و یا به دلیل آسیب دیدگی باشد کلیه هزینه های پرداخت شده توسط فروشگاه به مشتری عودت داده میشود.
  • در صورتی که مرجوعی به دلایل سلیقه ای یا عدم تمایل مشتری به دریافت محصول باشد 10% از پرداخت شده بابت کارمزد+مالیات و هزینه های جانبی فروشگاه + هزینه ارسال پستی  از حساب مشتری کسر شده و مابقی مبلغ به حسابتان واریز میشود.
  • در صورتی که عودت کالا و انصراف مشتری از خرید به دلیل ناقص بودن آدرس ثبت شده یا عدم حضور در محل و عدم دریافت از پستچی باشد 10% مبلغ فاکتور + هزینه ارسال پستی از فاکتور کسر شده و مابقی مبلغ به حساب مشتری واریز میگردد.